سامسونگ گوشی های تاشو و Galaxy S21 FE را نیمه دوم 2021 معرفی خواهد کرد.

یک‌شنبه 1 فروردین 1400
موبايل
به نظر می رسد که احتمالا امسال هیچ Galaxy Note جدیدی را نبینیم. البته این سری پرچمداران محبوب سامسونگ به طور کل کنسل نشده است
به نظر می رسد که احتمالا امسال هیچ Galaxy Note جدیدی را نبینیم. البته این سری پرچمداران محبوب سامسونگ به طور کل کنسل نشده است، بلکه عضو بعدی این سری در سال 2022 معرفی و روانه بازار خواهد شد.
رویترز خبری از طرف SVP در سازمان HMC Securities منتشر کرده که پیش بینی می کند که کمبود چیپست برای سامسونگ می تواند در عرضه محصولات میان رده و لپتاپ های این شرکت مشکل ایجاد کند. حتی صنعت خودرو هم تحت تاثیر کمبود چیپست جهانی قرار گرفته، البته هیچ خبری درمورد روند تولید پردازنده گرافیکی در دسترس نیست.
چند روز پیش بود که سامسونگ Galaxy A52 و Galaxy A72 را معرفی کرد. بنابر SamMobile این کمپانی در سه ماهه سوم 2021، قصد دارد Galaxy Z Fold3 و Z Flip 2 را در کنار ساعت هوشمند بهره مند از Wear OS معرفی کند. سپس گزارش شده که Galaxy S21 FE هم در سه ماهه چهارم روانه بازار خواهد شد. در ضمن چند Galaxy M جدید هم عرضه خواهد شد ولی امسال خبری از Galaxy Note نخواهد بود.
سامسونگ هنوز به طور رسمی اعلام نکرده که Galaxy Note بعدی دقیقا چه زمانی معرفی و عرضه خواهد شد. DJ Koh مدعی شده که این شرکت سال میلادی آینده آن را معرفی می کند ولی زمان آن به قدری دور است که ممکن است بازهم تغییر کند. اطلاعات رسمی هم وجود ندارد که FE بعدی واقعا معرفی می شود یا خیر.

نظرات کاربران در مورد سامسونگ گوشی های تاشو و Galaxy S21 FE را نیمه دوم 2021 معرفی خواهد کرد.


* الزامی
* الزامی