Galaxy S21 دوربین زیر نمایشگر نخواهد داشت؛ Galaxy Z Fold3 آن را خواهد داشت!

سه‌شنبه 15 مهر 1399
موبايل
به نظر می رسد که سامسونگ نمی تواند دوربین های زیر نمایشگر را برای اولین بار در جهان در Galaxy S21 که البته ممکن است با نام Galaxy S30 معرفی شود، تعبیه کند
به نظر می رسد که سامسونگ نمی تواند دوربین های زیر نمایشگر را برای اولین بار در جهان در Galaxy S21 که البته ممکن است با نام Galaxy S30 معرفی شود، تعبیه کند چرا که سرعت تولید این تکنولوژی پایین است. این خبر توسط مجله کره ای معروف TheElec منتشر شده است.
در ابتدا شرکت سامسونگ مدعی شد که تکنولوژی دوربین زیر نمایشگر خود را در Galaxy Z Fold2 به کار خواهد گرفت و به طور کلی استفاده از آن در گلکسی های سال 2021 را رد کرد. حالا گزارش شده که سامسونگ راه حل بهتری برای این تکنولوژی جالب پیدا کرده که به اندازه تکنولوژی کنونی روی کیفیت تصویر اثر نمی گذارد.
در این گزارش آمده که سامسونگ آماده خواهد بود تا دومین نسل از دوربین های زیر نمایشگر خود را تا نیمه دوم سال 2021 به مرحله تولید انبوه برساند و Galaxy Z Fold3 اولین دستگاهی خواهد بود که از آن استفاده خواهد کرد. شرکت های دیگری مثل شیائومی و Oppo هم مدعی شده اند که در سال 2021 می توانند دوربین های زیر نمایشگر خود را به مرحله تولید انبوه برسانند.

نظرات کاربران در مورد Galaxy S21 دوربین زیر نمایشگر نخواهد داشت؛ Galaxy Z Fold3 آن را خواهد داشت!


* الزامی
* الزامی