Galaxy S22 Ultra سامسونگ شیار S Pen خواهد داشت.

یک‌شنبه 4 مهر 1400
موبايل
در چند هفته گذشته شایعات مختلفی منتشر شده که ادعا دارند Galaxy S22 Ultra همچون دستگاه های سری Note شیار قلم S Pen خواهد داشت.
در چند هفته گذشته شایعات مختلفی منتشر شده که ادعا دارند Galaxy S22 Ultra همچون دستگاه های سری Note شیار قلم S Pen خواهد داشت. امروز هم گزارش دیگری مدعی شد که پرچمدار بعدی غول تکنولوژی کره ای در بدنه خود شیار مخصوص قرارگیری S Pen خواهد داشت و مثل Galaxy Z Fold3 و Galaxy S21 Ultra نیازی به قرار دادن قلم استایلوس در کیس گوشی نیست.
این امکان قرارگیری سنسوری برای تشخیص بیرون کشیدن یا قراردادن S Pen در دستگاه را نیز فراهم می کند و خود این سنسور هم می تواند امکان قابلیت های خاص دیگری را برای دستگاه فراهم کند.
با اینکه این خبر خوبی برای طرفداران قلم S Pen است که در سال 2021 هیچ Galaxy Note جدیدی دریافت نکردند، ولی احتمالا تغییر بسیار مهمی در استراتژی تولید پرچمدار سامسونگ را مشاهده خواهیم کرد.
سری Galaxy Note های سال 2021 به خاطر کاهش تولید چیپست کنسل شد، ولی سامسونگ قول عرضه نوت های جدید در سال بعد را به مشتریان داده بود. با این حال این پدیده جدید در سری پرچمداران سامسونگ دیده شده، ولی حتما قلم های S Pen در سری نوت هم قرار خواهند گرفت.



مشاهده لیست قیمت به روز گوشی های سامسونگ در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد Galaxy S22 Ultra سامسونگ شیار S Pen خواهد داشت.


* الزامی
* الزامی