تست دوباره iPhone 11 توسط DxOMark امتیازاتی بسیار بیشتر را برای دوربین آن نشان داد.

دوشنبه 17 آذر 1399
موبايل
وبسایت DxOMark به تازگی پروتکل های تست دوربین خود را تغییر داده و حالا چهارمین نسخه از این پروتکل را اجرا می کند.
وبسایت DxOMark به تازگی پروتکل های تست دوربین خود را تغییر داده و حالا چهارمین نسخه از این پروتکل را اجرا می کند. این یعنی برخی از دستگاه هایی که قبلا توسط این وبسایت تست شده بودند، دوباره مورد بررسی قرار می گیرند و احتمالا امتیازات جدیدی دریافت خواهند کرد. بهبودهای نرم افزاری که شرکت های سازنده منتشر می کنند هم باعث می شود در گذشت زمان کیفیت تصویر برداری اسمارت فون ها بهتر شود.
به هر حال این iPhone 11 است که دوباره مراحل تست و بررسی را گذرانده و با رشد امتیاز قابل توجه 10 امتیازی از 109 به 119 رسیده و در این بین برخی از پرچمداران مهم 2020 از جمله Samsung Galaxy S20 + Plus و OnePlus 8 Pro را در لیست DxOMark پشت سر گذاشته است. لازم به ذکر است که Galaxy S20 + Plus با پروتکل نسخه قبلی تست شده است.
به طور کل باید بگوییم که iPhone 11 با وجود گذشت یک سال بعد از معرفی هنوز یک تصویربرداری بسیار توانا ست و می تواند عکس ها و ویدیوهای بسیار کیفیتی را به کاربر هدیه کند. عکس های ثبت شده با دوربین نوردهی دقیق، رنگبندی خوب، جزئیات بسیار بالا در همه شرایط محیطی و عملکرد بسیار خوب دوربین فوق عریض دارند. البته DxOMark چندان از عملکرد زوم این آیفون راضی نبود که البته به خاطر نبود دوربین تله فوتو اختصاصی چیز عجیبی هم نیست. افکت های زیبا و پرتره هایی با نوردهی بیش از حد با فلش در محیط های تاریک و شبانه باعث شد تا DxOMark امتیازهای بالاتری را به iPhone 11 ندهد.
وقتی صحبت از کیفیت ضبط ویدیو می شود، DxOMark دوباره همین برتری ها را به همراه لرزشگیر موثر و با کیفیت نام می برد. البته با ضبط ویدیو هنگام راه رفتن افکتی لرزش دار را مشاهده خواهید کرد و صحنه های ضبط شده در فضای درونی هم تراز سفیدی و نوردهی تحسین برانگیزی ندارند.


مشاهده لیست قیمت بروز انواع گوشی موبایل در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد تست دوباره iPhone 11 توسط DxOMark امتیازاتی بسیار بیشتر را برای دوربین آن نشان داد.


* الزامی
* الزامی