نام های Galaxy S20 و Galaxy S20 + PLUS سامسونگ رسما تایید شد.

شنبه 5 بهمن 1398
موبايل
همانطور که میدانید، سامسونگ در حال آماده سازی و معرفی سه گانه پرچمداران Galaxy S20 است و با اینکه نام S20 برای این محصولات انتخاب شده ولی همیشه یک تاییدیه رسمی مورد استقبال است.
همانطور که میدانید، سامسونگ در حال آماده سازی و معرفی سه گانه پرچمداران Galaxy S20 است و با اینکه نام S20 برای این محصولات انتخاب شده ولی همیشه یک تاییدیه رسمی مورد استقبال است. امروز، دو عضو از این پرچمداران با شماره مدل های SM-G980F/DS و SM-G985F/DS مجوز های لازم برای فروش در کشور تایلند را از سازمان NBTC این کشور دریافت کرده اند و نام های Galaxy S20 وGalaxy S20 + PLUS هم برای آن ها انتخاب شده است.
شماره مدل های این دستگاه ها، به نسخه های قبلی همخوانی دارد و حرف F هم معمولا به نسخه های بین المللی تعلق دارد که توسط اوپراتور های کشور ها قفل نشده اند. حروف DS که به آن ها اضافه شده به معنی دو سیمکارته بودن آن هاست ولی لازم به ذکر است که همه نسخه های این دستگاه ها قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت به صورت همزمان را ندارند.


      خرید گوشی با پایین ترین قیمت ممکن در بازار ایران

نکته جالب اینجاست که یکی از این دستگاه ها Galavy S20 نام گرفته که واضح است که یک اشتباه تایپی است. این دستگاه ها توسط نماینده سامسونگ در کشور تایلند به این سازمان معرفی شده اند ولی در مجوز ها آمده که این دستگاه ها در کره جنونی ساخته شده اند. متاسفانه، NBTC هیچ مشخصات فنی ای را فاش نمیکند ولی انتظار میرود که Galaxy S20 و Galaxy S20+ را با نمایشگر های Infinity-O با نرخ ریفرش 120 هرتزی و تحولی عظیم در بخش تصویر برداری مشاهده کنیم.

نظرات کاربران در مورد نام های Galaxy S20 و Galaxy S20 + PLUS سامسونگ رسما تایید شد.


* الزامی
* الزامی