دوربین سلفی iPhone 11 Pro Max جزو ده دوربین برتر DxOMark شد.

دوشنبه 7 بهمن 1398
موبايل
در لیست بررسی دوربین وبسایت DxOMark، دوربین سلفی iPhone 11 Pro Max اپل جزو ده دوربین برتر جهان قرار گرفت، اگرچه به سختی در این لیست جای گرفت.
در لیست بررسی دوربین وبسایت DxOMark، دوربین سلفی iPhone 11 Pro Max اپل جزو ده دوربین برتر جهان قرار گرفت، اگرچه به سختی در این لیست جای گرفت. امتیاز کسب شده توسط دوربین سلفی این دستگاه، 9 امتیاز بیشتر از نسل پیشین یعنی XS Max است ولی 1 امتیاز از Pixel 4 کمتر می باشد.
لنز به کار رفته در بخش جلویی سری آیفون های امسال از XS های سال گذشته عریض تر است که در کسب امتیاز بیشتر تاثیرگذار بوده است. همچنین، دوربین SL 3D جدید در جداسازی پس زمینه از سوژه عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است.
البته این دوربین در کاهش نویز و عملکرد در شرایط کم نور اندکی ضعیف ظاهر شده است و مخصوصا در تست های تاریک بیشترین امتیاز را از دست داده است.
دوربین سلفی iPhone 11 Pro Max به خاطر قابلیت ضبط ویدیو 2160p با سرعت 60fps و همچنین ضبط ویدیو اسلوموشن 1080p با سرعت 120fps کاملا منحصر به فرد است. اگر این قابلیت ها را به لرزشگیر الکترونیکی مبتنی بر گرانش و الگوریتم های HDR اضافه کنید، دستگاه با کسب امتیاز 90 جزو پنج دوربین برتر سلفی بازار قرار می گیرد.
به طور کلی، آیفون 11 های امسال (هر سه مدل از سخت افزار مشابهی استفاده می کنند)، پیشرفت های قابل توجهی در مقایسه با XS های سال گذشته داشته اند. البته اگر قدرت دوربین سلفی جزو اولویت های انتخاب شماست، می توانید دستگاه های بهتر از آیفون را هم در بازار پیدا کنید.


مشاهده قیمت بروز انواع گوشی  اپل آیفون در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد دوربین سلفی iPhone 11 Pro Max جزو ده دوربین برتر DxOMark شد.


* الزامی
* الزامی