انتشار آپدیت جدید نرم افزاری برای نسخه Exynos از خانواده Galaxy S20

دوشنبه 4 فروردین 1399
موبايل
از زمان معرفی و عرضه خانواده پرچمدار Galaxy S20، کمپانی سامسونگ اعلام کرد که روی آپدیت های نرم افزاری خود کار میکند تا همه مشکلات نرم افزاری گزارش شده توسط کاربران خود را رفع کند.
از زمان معرفی و عرضه خانواده پرچمدار Galaxy S20، کمپانی سامسونگ اعلام کرد که روی آپدیت های نرم افزاری خود کار میکند تا همه مشکلات نرم افزاری گزارش شده توسط کاربران خود را رفع کند. یکی از مهمترین مشکلات گزارش شده، عملکرد ضعیف و کند فوکوس خودکار دوربین ها بود که بیشتر در Galaxy S20 Ultra هم دیده می شود.
خب حالا هم غول تکنولوژی کره ای به وعده خود عمل کرده است. این بسته به روز رسانی جدید برای Galaxy S20
، Galaxy S20 Plus و Galaxy S20 Ultra طراحی شده و همگی شامل نسخه بهبود یافته ای از اپلیکیشن دوربین هستند که آن را به نسخه 10.0.01.98 تبدیل می کند. بعد از نصب این بسته به روز رسانی و استفاده از اپلیکیشن دوربین جدید، باید متوجه سرعت بیشتر عملکرد فوکوس خودکار شوید.
شماره مدل این بسته G98xxXXU1ATCH است که xx بسته به هر کدام از اعضای این خانواده متفاوت خواهد بود. لازم به ذکر است که در حال حاضر، این بسته به روز رسانی تنها برای نسخه های بهره مند از چیپست خانگی Exynos این اسمارت فون منتشر شده و نسخه اسنپدراگون را شامل نمی شود. انتظار می رود که در آینده ای نزدیک هم این بسته برای آن نسخه از دستگاه منتشر شود.
انتشار بین المللی این بسته برای هر عضو سری S20 به تازگی شروع شده و اگر تا حالا آن را دریافت نکرده اید، احتمالا اعلانی مبنی بر دانلود و نصب آن را دریافت خواهید کرد.

نظرات کاربران در مورد انتشار آپدیت جدید نرم افزاری برای نسخه Exynos از خانواده Galaxy S20


حسین
1399/03/16 13:22

فوق العادس فقط این بهتره یا s20plus


* الزامی
* الزامی