استفاده از دوربین دوگانه سلفی در S10+ Plus سامسونگ تایید شد.

شنبه 23 تیر 1397
موبايل
اخبار منتشر شده پیرامون پرچمداران سری S10 سامسونگ حالا به اوج خود رسیده و بیشتر از همیشه توجهات را به خود جلب کرده است.
اخبار منتشر شده پیرامون پرچمداران سری S10 سامسونگ حالا به اوج خود رسیده و بیشتر از همیشه توجهات را به خود جلب کرده است.
اطلاعاتی که تاکنون از این سری از پرچمداران شرکت سامسونگ به دست آمده این است که سری S10 متشکل از سه اسمارت فون خواهد بود که مدل پایه آن Galaxy S10 نام دارد و با اسم رمز Beyond 0 شناخته میشود. این گوشی یک نمایشگر Super AMOLED 5.8 اینچی فلت داشته و اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در کنار بدنه و دوربین پشتی و سلفی 12 مگاپیکسلی از مشخصات فنی آن است.
Galaxy S10+ نام مدل دوم از این سری است که اسم رمز آن Beyond 1 اعلام شده و زیر نمایشگر 6.2 اینچی از نوع Super AMOLED آن، یک اسکنر اثر انگشت تعبیه شده و دوربین پشتی آن سه گانه و ترکیبی از یک لنز 12 مگاپیکسلی عریض و یک لنز 12 مگاپیکسلی تله و لنز 16 مگاپیکسلی فوکوس ثابت فوق عریض 120 درجه ای است. تصاویر سلفی هم توسط یک لنز تکی 12 مگاپیکسلی به ثبت خواهد رسید.
و سرانجام مدل سوم و بزرگترین مدل از سری S10 سامسونگ، Galaxy S10+ Plus نام داشته و با اسم رمز Beyond 2، نمایشگر 6.44 اینچی Super AMOLED خواهد داشت که زیر آن هم یک اسکنر اثر انگشت تعبیه شده است. این مدل تنها اسمارت فون بهره مند از پنج دوربین در جهان است که در بدنه پشتی یک ترکیب سه گانه همانند S10+ تعبیه شده و دوربین سلفی هم دوگانه خواهد بود.
این اطلاعات توسط یک نشریه کره ای به نام The Bell منتشر شده و به نظر میرسد باید به صحت و درستی این اطلاعات اطمینان کرد.

متاسفانه اطلاعاتی از مشخصات فنی دوربین های سلفی S10+ Plus منتشر نشده اما احتمال میرود همانند A8 (2018) ترکیبی از دو لنز 16 و 8 مگاپیکسلی با ویژگی فوکوس زنده ( Live Focus ) در حالت پورتره خواهد بود.
غول کره ای از قبل اعلام کرده بود که دهمین سری از گلکسی های خود را در کنگره جهانی موبایل در سال آینده معرفی خواهد کرد اما با اخباری که تاکنون از این پرچمداران منتشر شده و اطلاعاتی که در آینده فاش خواهد شد تقریباً شاهد نکته سوپرایز کننده ای در این کنگره نخواهیم بود.
اما مراسم رونمایی از نماینده بعدی از سری Note سامسونگ ماه آینده برگزار خواهد شد و از آن جایی که سامسونگ عادت دارد ویژگی های جدید را ابتدا در گوشی های سری نوت خود آزمایش کند، بنابراین میتواند اخبار و اطلاعات بیشتری در مورد اعضای سری S10 در دسترس کاربران و علاقمندان قرار دهد.

مشاهده قیمت به روز گوشی های سامسونگ در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد استفاده از دوربین دوگانه سلفی در S10+ Plus سامسونگ تایید شد.


* الزامی
* الزامی