مدل 5G گوشی جدید سامسونگ، Galaxy S10 X نام خواهد داشت

چهارشنبه 26 دی 1397
موبايل
به تازگی نشریه کره ای ETNews گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که اولین اسمارت فون بهره مند از تکنولوژی 5G سامسونگ، Galaxy S10 X نام خواهد داشت
. گفته میشود که حرف X به منظور دهمین سالگرد رونمایی از خط تولید Galaxy است اما برخی معتقدند به معنی "experience" یا "expand" است که به معنی تجربه و توسعه میباشد.
این پرچمدار در اوایل فروردین سال آینده در کره جنوبی عرضه خواهد شد، یعنی بعد از عرضه جهانی مدل های Galaxy S10 در اسفند ماه امسال. گفته شده که علاقمندان باید برای خریداری این اسمارت فون مبلغی بین 1425 تا 1600 دلار بپردازند!
به نظر میرسد غول تکنولوژی کره ای مراسمی اختصاصی برای معرفی این اسمارت فون برگزار نخواهد کرد و Galaxy S10 X نیز در کنار مدل های 4G از Galaxy S10 و کهکشانی انعطاف پذیر این شرکت، در کنگره جهانی موبایل در اول اسفند ماه معرفی خواهد شد.

گفته میشود که این ابر اسمارت فون با یک نمایشگر 6.7 اینچی با اسکنر اثر انگشت دز زیر آن عرضه خواهد شد، ثبت تصاویر نیز بر عهده چهار لنز در بدنه پشتی و دو لنز درون نمایشگر خواهد بود، باتری این پرچمدار 5000 میلی آمپر ساعت تخمین زده شده و گفته میشود حافظه رم آن بیش از 10 گیگابایت و فضای ذخیره سازی آن نیز 1 ترابایت خواهد بود، البته برخی معتقدند منظور از 1 ترابایت، 512 گیگابایت حافظه داخلی و 512 گیگابایت حافظه خارجی است

قیمت به روز گوشی های سامسونگ در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد مدل 5G گوشی جدید سامسونگ، Galaxy S10 X نام خواهد داشت


* الزامی
* الزامی