گوشی سامسونگ گلگسی S10 PLUS با دوربین سه گانه عرضه خواهد شد

پنج‌شنبه 7 تیر 1397
موبايل
رفته رفته به دهمین سالگرد رونمایی از اولین عضو خانواده Galaxy S سامسونگ نزدیک میشویم

بنا به شایعات و اخبار شنیده شده از کارکنان این شرکت عظیم کره ای، قرار است Galaxy S10 در سه مدل مختلف با دو اندازه نمایشگر متفاوت عرضه شود.

هر کدام از این سه گوشی با تعداد متفاوتی دوربین پشتی تولید میشوند و بهترین مدل S10 هم با سه دوربین پشتی و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر عرضه خواهد شد.

یکی از کارمندان شرکت مدعی شده که این سه گانه پرچمدار سامسونگ مراحل طراحی و تولید اولیه را پشت سر گذاشته و با اسم رمز Beyond شناخته می شوند. Beyond 0  مدل پایه S10 با نمایشگر 5.8 اینچی بدون لبه های خمیده و دوربین پشتی تکی خواهد بود. Beyond 1 نیز با ابعاد مدل پایه البته با لبه های خمیده و نمایشگر بی نهایت سامسونگ و دو دوربین پشتی عرضه خواهد میشود که احتمالاً ورژنی بهبود یافته از S9+ خواهند بود.

هیجان انگیز ترین و احتمالاً پر سروصدا ترین مدل سری S10 PLUS ، Beyond 2 نام دارد که به احتمال زیاد با اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر معرفی شده و در پشت بدنه سه دوربین خواهد داشت. البته ایده استفاده از سه دوربین پشتی، چندی پیش با P20 Pro هوآوی اجرا شده بود اما سامسونگ طراحی خاص خودش را در ساخت این دوربین سه گانه به کار خواهد گرفت تا شاهد تجربه جدیدی در تصویربرداری با اسمارت فون های جدید سامسونگ باشیم.

طراحی کلی پرچمداران جذاب سامسونگ هم همانند Galaxy S6 و Galaxy S6 edge و Galaxy S6 edge+ خواهد بود. گفته میشود این تنوع مدل ها در سری S10 به علت کاهش عملکرد دستگاه های سامسونگ در چین و هند و همچنین کاهش فروش گلکسی های سامسونگ در سال 2017 است.


مشاهده قیمت به روز گوشی های سامسونگ در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد گوشی سامسونگ گلگسی S10 PLUS با دوربین سه گانه عرضه خواهد شد


* الزامی
* الزامی