انتشار تصاویری جدید از گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

سه‌شنبه 10 بهمن 1396
موبايل
بر اساس آخرین گزارش ها، کهکشانی های جدید سامسونگ موسوم به گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهد شد.
بر اساس آخرین گزارش ها، کهکشانی های جدید سامسونگ موسوم به گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهد شد.
اما اخیرا اوان بلاس، تصاویری جدید از این دو اسمارت فون را منتشر کرده که طراحی احتمالی آن ها را در ذهن علاقمندان شکل می دهد. با توجه به تصویر منتشر شده، این دو گوشی از طراحی مشابهی  با مدل های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس برخوردار خواهند بود اما از حاشیه های باریک‌تر بهره می برند. اگرچه قسمت پشتی گوشی مشخص نشده اما بلاس ادعا کرده که با مدل های سال قبل متفاوت خواهد بود به طوری که دوربین ها به صورت عمودی و سنسور اثر انگشت نیز در زیر ماژول دوربین جای خواهد گرفت.
گفته شده که مدل گلکسی اس 9 پلاس به نمایشگر بزرگ‌تر 6.2 اینچی، رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی و مدل گلکسی اس 8 به نمایشگر 5.8 اینچی، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی مجهز خواهد بود. همچنین، در گلکسی اس 9 پلاس از دوربین دوگانه و در مدل معمولی از یک دوربین استفاده خواهد شد.
هنوز رزولوشن این دوربین ها اعلام نشده اما شنیده ها حاکی از آن است که دوربین های این دو گوشی، از گشودگی دیافراگم متغیری بین f/2.4 و f/1.5 برخوردار خواهند بود و قابلیت فیلمبرداری اسلو موشن با رزولوشن 720p و نرخ 480 فریم بر ثانیه را در خود جای خواهند داد.

مشاهده بهترین قیمت گوشی های سامسونگ در بازر ایران


نظرات کاربران در مورد انتشار تصاویری جدید از گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس


* الزامی
* الزامی