گلکسی اس ۹ و اس 9 پلاس به رم 6 گیگابایتی مجهز خواهند بود؛ شایعه یا واقعیت؟

یک‌شنبه 30 مهر 1396
موبايل
بر اساس افشاگری بنیامین جسکین، گوشی های پرچمدار سال آینده سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به حافظه رم 6 گیگابایتی مجهز خواهند بود
وی همچنین، تصاویری را منتشر و ادعا کرده که مربوط به لوگوهای رسمی این دو اسمارت فون است که قرار است در اوایل سال آینده میلادی معرفی شوند.
گفته می شود که سال 2018 شاهد عرضه دو مدل از سری گلکسی S سامسونگ خواهیم بود و همانند امسال، مدل اصلی به همراه مدل پلاس رونمایی خواهد شد. بر اساس آخرین شنیده ها، این دو گوشی از کارت حافظه میکرو SD پشتیبانی خواهند کرد و کاربران می توانند فضای ذخیره سازی دستگاه را تا 256 گیگابایت ارتقا دهند.
همچنین، سری گلکسی اس 9 احتمالا به پردازنده اسنپدراگون 845 و اگزینوس 9 مجهز خواهند بود. گفته می شود که پردازنده اگزینوس سامسونگ، مبتنی بر فناوری ساخت 10 نانومتری تولید خواهد شد که در صورت تحقق این ادعا، شاهد ارتقای عملکرد این تراشه خواهیم بود. این منبع افشاگر، مشخص نکرده که آیا مدل های پیشرفته‌تری از گلکسی اس 9 مجهز به حافظه ذخیره سازی بالا نیز رونمایی خواهند شد یا خیر.
شنیده ها حاکی از آن است که مهندسان سامسونگ، کار بر روی این گوشی را آغاز کرده اند و قرار است پرچمداران سال بعد، به حافظه رم و همچنین پردازنده های قوی‌تری مجهز شوند. متاسفانه سامسونگ هنوز واکنشی را در قبال این شایعات از خود نشان نداده و باید منتظر ماند و دید که آیا سامسونگ، ماه مارس را برای رونمایی از گوشی های جدید خود انتخاب می کند یا رونمایی از این دو گوشی را به زمان دیگری موکول خواهد کرد.

بهترین قیمت گوشیهای سامسونگ در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد گلکسی اس ۹ و اس 9 پلاس به رم 6 گیگابایتی مجهز خواهند بود؛ شایعه یا واقعیت؟


* الزامی
* الزامی