انتشار اطلاعاتی در خصوص پنل جلویی گوشی های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

چهارشنبه 29 آذر 1396
موبايل
اخیرا تصاویری مبتنی بر طراحی CAD از گوشی های پرچمدار سامسونگ در سال آینده یعنی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در فضای مجازی منتشر شد
 که اطلاعاتی را در خصوص طراحی این دو دستگاه از زوایای مختلف در اختیار علاقمندان قرار می داد.
اما امروز تصاویری از پنل جلویی این دو اسمارت فون به بیرون درز رده که اندک تفاوت های میان این دو گوشی با مدل های سال امسال متعلق به این خانواده را نشان می دهد. همانطور که مشاهده می کنید، طراحی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس، شباهت زیادی به مدل های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس دارد، اما میزان حاشیه اطراف نمایشگر کمتر شده و حاشیه پایینی نمایشگر نیز به حداقل رسیده است.
از دیگر مشخصاتی که برای این دو اسمارت فون فاش شده، ظرفیت باتری گلکسی اس 9 است که بر اساس افشاگری منابع خبری چینی، برابر با 3200 میلی آمپر عنوان شده است. این یعنی، 200 میلی آمپر افزایش ظرفیت نسبت به باتری به کار رفته در گلکسی اس 8، که می تواند مورد توجه کاربران قرار گیرد. اگرچه هنوز اطلاعاتی در خصوص باتری گلکسی اس 9 پلاس منتشر نشده، اما قطعا ظرفیت آن نسبت به باتری گلکسی اس 8 پلاس افزایش خواهد یافت.
گفته می شود که گلکسی اس 9 مجهز به شارژ 12W عرضه خواهد شد و از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 نیز پشتیبانی خواهد کرد. بر اساس آخرین شنیده ها، تولید انبوه گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس از ماه ژانویه آغاز خواهد شد و به احتمال فراوان در ماه فوریه شاهد رونمایی از این دو گوشی خواهیم بود.

لیست قیمت به روز و آنلاین گوشی های سامسونگ در بازار ایران


نظرات کاربران در مورد انتشار اطلاعاتی در خصوص پنل جلویی گوشی های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس


* الزامی
* الزامی