شیائومی ماه دیگر Redmi Note 10 و Redmi Note 10 Pro را در هند عرضه خواهد کرد.

پنج‌شنبه 2 بهمن 1399
موبايل
شیائومی خود را آماده کرده تا سه ماهه اول امسال را با قدرت در کشور هند ظاهر شود. در جدیدترین شایعات آمده که این کمپانی قصد دارد Redmi Note 10 و Redmi Note 10 Pro را در بهمن ماه در این کشور جنوبی آسیا عرضه کند.
شیائومی خود را آماده کرده تا سه ماهه اول امسال را با قدرت در کشور هند ظاهر شود. در جدیدترین شایعات آمده که این کمپانی قصد دارد Redmi Note 10 و Redmi Note 10 Pro را در بهمن ماه در این کشور جنوبی آسیا عرضه کند. این شایعه همچنین شامل جزئیات هیجان انگیزی درباره سری پرچمداران Mi 11 نیز هست، ولی تاریخ عرضه آن هنوز مشخص نشده است.
گفته می شود که بنابه دو دلیل سری Redmi Note 10 با برچسب قیمت بحث برانگیزی عرضه خواهد شد. اول اینکه Redmi Note 9 نتوانست از نظر فروش در این کشور طبق انتظارات کمپانی عمل کند و دومین دلیل هم رقابت تنگاتنگ شیائومی با شرکت تازه تاسیس Realme است. ممکن است Redmi Note 10 با چیپست اسنپدراگون 750G، چهار لنز دوربین و یک نمایشگر 6.67 اینچی LCD عرضه می شود، در حالیکه نسخه پرو نمایشگر با کیفیت تر و باتری بزرگتری خواهد داشت.
در مورد پرچمدار Xiaomi Mi 11 گزارشات شعبه محلی این کمپانی نشان می دهد که این دستگاه در دو نسخه 8/128 و 8/256 به بازار عرضه خواهد شد. یک Xiaomi Mi 11 Lite هم عرضه خواهد شد که در نسخه های 6/64 و 6/128 یا 8/128 گیگابایتی وارد بازار خواهد شد و در سه رنگ صورتی، ابی و مشکی هم به فروش خواهد رسید.
با توجه به این نکته که تا عرضه این دستگاه ها در کشور هند حدود یک ماه زمان باقی ست، انتظار می رود که از افشا کننده ها اخبار بیشتری بشنویم و در کنار تیزرهای رسمی اطلاعات بیشتری راجع به این گوشی ها به دستمان برسد.


مشاهده لیست قیمت به روز انواع گوشی موبایل در ایران

نظرات کاربران در مورد شیائومی ماه دیگر Redmi Note 10 و Redmi Note 10 Pro را در هند عرضه خواهد کرد.


* الزامی
* الزامی