Redmi K30 Ultra در راه است؛ چیپست مدیاتک با دوربین سلفی پریسکوپ

دوشنبه 16 تیر 1399
به لطف یکی از اعضای وبسایتبه لطف یکی از اعضای وبسایت XDA-Developer، شواهدی از میان کد های رابط کاربری MIUI 12 پیدا کرده که خبر از یک دستگاه ردمی جدید می دهد. XDA-Developer، شواهدی از میان کد های رابط کاربری MIUI 12 پیدا کرده که خبر از یک دستگاه ردمی جدید می دهد.
به لطف یکی از اعضای وبسایت XDA-Developer، شواهدی از میان کد های رابط کاربری MIUI 12 پیدا کرده که خبر از یک دستگاه ردمی جدید می دهد. این دستگاه مرموز اسم رمز sezanne دارد و گزارشات حاکی از آن است که همان Redmi K30 Ultra است.
با جستجوی بیشتر در کد های این رابط کاربری جدید مشخص شد که این دستگاه در بخش پشتی خود یک ساختمان دوربین چهارگانه دارد و دوربین سلفی آن هم از نوع جهشی است. انتظار می رود که دوربین اصلی این دستگاه یک سنسور 64 مگاپیکسلی باشد، ولی مشخصات فنی دوربین دیگر هنوز مشخص نیست.
مهمترین نکته راجع به این دستگاه این است که پردازنده آن توسط شرکت مدیاتک ساخته شده است. با توجه به حضور دوربین 64 مگاپیکسلی در ساختمان دوربین این دستگاه، استفاده از یک چیپست قوی تر می توانست در عملکرد بهتر دوربین ها کمک کند. همچنین برخی معتقدند که تنها چیپستی که می تواند برای این دستگاه مناسب باشد، چیپ Dimensity 1000 5G است.
XDA به گزارشی که چندی پیش در وبسایت Digital Chat Station اشاره کرده که مربوط به دستگاهی از شرکت Redmi است که نمایشگری با نرخ ریفرش 144 هرتزی دارد. گفته شده که این دستگاه چیپست Dimensity 1000 و یک دوربین 64 مگاپیکسلی IMX686 ساخت سونی هم دارد و دوربین سلفی آن هم جهشی است. گرچه XDA اعلام کرده که هنوز مدرکی که نشان دهد این دو دستگاه بهم مرتبط هستند، پیدا نشده است.


مشاهده لیست قیمت به روز و آنلاین گوشی در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد Redmi K30 Ultra در راه است؛ چیپست مدیاتک با دوربین سلفی پریسکوپ


* الزامی
* الزامی