Galaxy Note20 Ultra یک دوربین 108 مگاپیکسلی خواهد داشت

شنبه 7 تیر 1399
موبايل
یکی از منابع موثق در افشای حقایق کمپانی ها یعنی Roland Quandt، اعلام کرد کهGalaxy Note20 Ultra که گفته می شد روز پانزدهم مرداد معرفی می شود، یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی خواهد داشت.
یکی از منابع موثق در افشای حقایق کمپانی ها یعنی Roland Quandt، اعلام کرد که Galaxy Note20 Ultra که گفته می شد روز پانزدهم مرداد معرفی می شود، یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی خواهد داشت.
البته این اولین باری نیست که راجع به حضور یک دوربین 108 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی Note20 Ultra خبری منتشر می شود ولی Quandt می گوید که مدارک موثقی را دیده که وجود این دوربین را در این دستگاه تایید می کند و با توجه به اعتبار این منبع در افشای اخبار کمپانی ها می توانیم مطمئن باشیم که این پرچمدار سنسور 108 مگاپیکسلی خواهد داشت.
در کنار Note20 Ultra انتظار می رود که غول تکنولوژی کره ای بتواند در اواسط مرداد ماه سایر اعضای Note 20 را هم معرفی کند ولی هنوز مشخص نیست که مدل پلاسی در این خانواده باشد یا خیر، چرا که یک شماره مدل SM-986U هم برای Note20 + Plus استفاده شده و هم Note20 Ultra. بدیهی است که به زودی تعداد دقیق اعضای خانواده پرچمدار جدید سامسونگ را خواهیم فهمید.


لیست قیمت به روز انواع گوشی موبایل در بازار ایران 

نظرات کاربران در مورد Galaxy Note20 Ultra یک دوربین 108 مگاپیکسلی خواهد داشت


* الزامی
* الزامی