گوشی های گلکسی Note 20 و گلکسی Note 20 + Plus نمایشگر 120 هرتزی خواهند داشت

چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399
موبايل
وقتی Ross Young، موسس و مدیر عامل کمپانی Display Supply Chain Consultants، در مورد جزئیات پیرامون Galaxy Fold 2 توییت نمی کند، زمان خود را صرف افشای اطلاعات راجع به سری پرچمداران بعدی سامسونگ یعنی Galaxy Note20 می کند.
وقتی Ross Young، موسس و مدیر عامل کمپانی Display Supply Chain Consultants، در مورد جزئیات پیرامون Galaxy Fold 2 توییت نمی کند، زمان خود را صرف افشای اطلاعات راجع به سری پرچمداران بعدی سامسونگ یعنی Galaxy Note 20 می کند. اول از همه باید بگوییم که در این خانواده، خبری از Note 20 Ultra نخواهد بود.
قوی ترین مدل از این سری، Galaxy Note20 + Plus خواهد بود. این دستگاه از نسل قبلی خود نمایشگر بزرگتر 6.87 اینچی خواهد داشت، ولی تراکم پیکسل آن همان 1440p+ خواهد ماند. نرخ ریفرش 120 هرتزی، بزرگترین تغییر مدل امسال خواهد بود. گفته می شود که با استفاده از سیستم نرخ ریفرش متغیر، این قابلیت انرژی کمی هم استفاده می کند. هنوز مشخص نیست که این سیستم با حالت خودکار S20 ها که در شرایط مختلف نرخ ریفرش را به 60 هرتزی می رسانند، چه تفاوتی دارد.
Galaxy Note20 هم یک نمایشگر 6.42 اینچی دارد که باز هم از همتای سال قبل خود اندکی بزرگتر است و رزولیشن آن اما 1080p+ باقی مانده است. این مدل هم از نرخ ریفرش 120 هرتزی بهره خواهد برد، بنابراین این قابلیت منحصر به نسخه پلاس نیست.
گفته می شود که پنل OLED این دستگاه ها با تکنولوژی LTPO ساخته می شود که در مقایسه با LTPS، 5 تا 15 درصد انرژی کمتری استفاده می کند. این تکنولوژی برای اولین بار در Apple Watch Series 4 دیده شده، ولی سامسونگ پنل های LTPO خود را اولین بار در ساعت های Galaxy Watch Active 2 به کار گرفت.
حساب توییتری Ice Universe هم توییت و اطلاعات Young را تایید کرد و با اینکار، اعتبار بیشتری به این ادعا بخشید.

خرید گوشی با بهترین و پایین ترین قیمت ممکن در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد گوشی های گلکسی Note 20 و گلکسی Note 20 + Plus نمایشگر 120 هرتزی خواهند داشت


* الزامی
* الزامی