Xiaomi Mi Note 10 Lite فردا معرفی می شود

چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399
موبايل
اواسط ماه گذشته بود که تصویری از پنل پشتی Galaxy A11 در فضای مجازی منتشر شد که خبر از یک ساختمان دوربین سه گانه عمودی در سمت چپ و بالای بدنه می داد.
شیائومی فردا از نسخه ارزان تری از Mi Note 10 با دوربین های حیرت انگیزش رونمایی خواهد کرد که Mi Note 10 Lite نام دارد. پنل جلویی این دستگاه با نسخه استاندارد یکسان خواهد بود، اما در بخش پشتی آن تنها 4 لنز دوربین تعبیه شده که همراه با یک چراغ LED به صورت عمودی چیده شده اند.
هنوز اطلاعات زیادی راجع به دستگاه در دسترس نیست اما شایعات قبلی حاکی از وجود یک نمایشگر 6.47 اینچی OLED با رزولیشن Full HD+ بود. همچنین ما انتظار استفاده از یک چیپست اسنپدراگون 730G را هم داریم که از همان باتری عظیم 5260 میلی آمپر ساعتی Mi Note 10 استفاده می کند که می تواند با توان 30 واتی شارژ شود.
ساختمان دوربین این دستگاه نیز همانند Mi Note 10، جالب توجه ترین بخش این دستگاه خواهد بود. با توجه به اینکه سنسور 108 مگاپیکسلی شاید برای یک دستگاه Lite بیش از حد گران باشد، بنابراین انتظار می رود تغییراتی در این بخش ببینیم.
معرفی این محصول، فردا یازدهم اردیبهشت ماه انجام خواهد شد و شیائومی هم قول پوشش خبری مراسم از طریق YouTube را به هواداران و مشتریان خود داده است.


لیست قیمت به روز و آنلاین گوشی های شیائومی در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد Xiaomi Mi Note 10 Lite فردا معرفی می شود


* الزامی
* الزامی