با محبوب‌ترین گوشی های هفته آشنا شوید -هفته دوم

دوشنبه 25 دی 1396
موبايل
هفته دوم سال 2018 میلادی به پایان رسید و بنا بر رسمی که از هفته های گذشته در پیش گرفتیم، قصد داریم تا 10 گوشی محبوب هفته را از نگاه کاربران جی اس ام آرنا به شما معرفی کنیم
برخلاف آنچه که انتظار می رفت ردمی نوت 5 شیائومی توانست با کنار زدن رقبای قدرتمند خود در بازار گوشی های هوشمند، عنوان محبوب ترین گوشی هفته را از آن خود کند.


در رده دوم نیز محصولی از شرکت شیائومی جای گرفته است. محصولی میان رده، اما با مشخصات فنی قابل قبول و ویژگی هایی همچون دوربین دوگانه که توانسته نگاه علاقمندان زیادی را در سراسر جهان به خود جذب کند


مشاهده قیمت روز Mi A1 در بازار ایران

مدل 2018 گوشی گلکسی A8 سامسونگ که چندی پیش به صورت رسمی رونمایی شد، رده سوم را تصاحب کرد. این گوشی از طراحی نسبتا مشابهی به گلکسی اس 8 برخوردار است و همین مسئله بر محبوبیت آن افزوده است.


چهارمین گوشی محبوب از نگاه کاربران، گلکسی J7 پرو نام دارد. محصولی که در طی ماه های اخیر همواره در میان بالانشین های محبوب ترین ها بوده است.

مشاهده بهترین قیمت گوشی J7 PRO در بازار ایران


اوپو امسال از گوشی های متعددی مجهز به مشخصات و قیمت های متنوع رونمایی کرد که در میان آن ها، مدل F5 بیش از دیگر محصولات این شرکت موفق عمل کرد و رده پنجم محبوب ترین گوشی هفته را از آن خود کرد
جایگاه ششم نیز باری دیگر به شرکت شیائومی رسید. اسمارت فون ردمی 5A این شرکت توانسته خود را به عنوان سومین نماینده این شرکت چینی در این بین جا کند.


مشاهده بهتری قیمت رد می 5A در بازار ایران


همانند هفته گذشته، گلکسی نوت 8 جایگاه هفتمی خود را حفظ کرد. این گوشی هم اکنون برترین مدل سامسونگ به حساب می آید و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.

مشاهده بهترین قیمت نوت 8 در بازار ایران


به نظر شیائومی، عزم خود را جزم کرده تا در سال 2018 سهم بیشتری از بازار اسمارت فون ها را از آن خود کند. محصول دیگر این شرکت در فهرست این هفته ردمی نوت 4 نام دارد که توانسته در رده هشتم بایستد.



مشاهده بهترین قیمت رد می نوت 4 در بازار ایران


اگرچه حدود یک سال از رونمایی گلکسی اس 8 می گذرد، اما گلکسی اس 8 همچنان در میان محبوب ترین های هفته حضور دارد و این نشان می دهد که این کهکشانی، همچنان خواهان فراوانی دارد.

مشاهده بهترین قیمت گلگسی S8 در بازار ایران


رده دهم اما به شرکت اپل و پیشرفته ترین محصول این شرکت به نام آیفون X رسید. محصولی پرچمدار و تمام عیار، که با طراحی زیبا، مشخصات فنی قدرتمند و ویژگی های بارز خود، شوک بزرگی را به بازار گوشی های هوشمند وارد کرد

نظرات کاربران در مورد با محبوب‌ترین گوشی های هفته آشنا شوید -هفته دوم


* الزامی
* الزامی