عرضه نسخه تیونینگ شده و زیباتر خودروی تویوتا Crown توسط شرکت Modellista

چهارشنبه 6 دی 1396
خودرو
کمپانی بزرگ تویوتا چندی پیش و در جریان نمایشگاه اتومبیل توکیو از نسل جدید خودروی مفهومی Crown پرده برداشت
این دستاورد یک سدان بزرگ با طراحی زیبا و چشم نواز به حساب می آید که می تواند نگاه علاقمندان به محصولات این شرکت ژاپنی را به خود جلب کند.  
تویوتا تاکنون 13 نسل از این خودرو را تولید کرده و اکنون قرار است که چهاردهمین نسخه از Crown به عنوان یکی از لوکس‌ترین مدل های تولیدی تویوتا روانه بازار شود. با این حال، فعلا نمی توان این نمونه را در جمع خودروهای پرچمدار قرار داد چرا که به پیشرفت و تکامل بیشتری نیاز دارد.
اما شرکت Modellista قصد دارد تا تا نسخه تیونینگ و یا همان ارتقا یافته ای از این خودرو را در خلال نمایشگاه خودروی Tokyo Auto Salon در معرض دید علاقمندان قرار دهد. این شرکت پس از عرضه نسخه Camry Modellista Edition، اکنون به سراغ این سدان بزرگ رفته تا آن را در ظاهری شیک‌تر و البته خشن‌تر نسبت به مدل اصلی روانه بازار کند.
تغییرات متعددی در این مدل اعمال شده که از میان آن ها می توان به سپر جلویی متالیک، سیستم اگزوز مربعی شکل چهارگانه، خروجی هوا (بدون مصرف) در سپر جلویی، طراحی متفاوت چرخ ها، تریم متالیک خاص در قاب آینه های بغل و دیفیوزر جدید اشاره کرد.
این خودرو قرار است در تاریخ 12 ژانویه سال آینده میلادی در نمایشگاه Tokyo Auto Salon به نمایش گذاشته شود و انتظار می رود که فروش آن از تابستان 2018 آغاز شود.

مشاده قیمت به روز انواع خودرو در بازار ایران








نظرات کاربران در مورد عرضه نسخه تیونینگ شده و زیباتر خودروی تویوتا Crown توسط شرکت Modellista


* الزامی
* الزامی