پاناسونیک از دوربین حرفه ای بدون آینه G9 با قیمت 1699 دلار رونمایی کرد

شنبه 20 آبان 1396
صوتی و تصويری
دوربین عکاسی جدید بدون آینه شرکت پاناسونیک به نام G9 با قابلیت تعویض لنز معرفی شد
به ادعای این شرکت، دوربین G9 قادر است تصاویر باکیفیتی را ثبت کند که نمونه آن در هیچ از دوربین های سری Limix G مشاهده نمی شود.
پاناسونیک G9 به یک سنسور 20.3 مگاپیکسلی Micro Four Thirds بدون فیلتر Low-Pass اپتیکال مجهز است و از یک موتور رندر Venus 10 بهره می برد. این دوربین همچنین، قادر است تصاویری JPEG و RAW هشتاد مگاپیکسلی را از طریق ادغام هشت عکس در یک عکس ثبت کند. در این دوربین از لرزشگیر 5 محوره ارتقایافته استفاده شده که در کنار لنز لرزشگیر 2 محوره، قادر به ثبت تصاویر و ویدیوهایی با حداقل تکان است
دوربین G9 می تواند در حالت عکاسی سریع و با کمک فوکوس خودکار متوالی تا سرعت 20 فریم بر ثانیه عکاسی کند. همچنین، قادر است با نرخ 60 فریم بر ثانیه و با رزولوشن کامل 20.3 مگاپیکسلی و فوکوس ثابت نیز عکاسی کند. حالت های دیگری 6K با نرخ 30 فریم بر ثانیه و 4K با نرم 60 فریم بر ثانیه نیز از دیگر گزینه ها برای فیلمبرداری به حساب می آیند.
این دوربین به سیسم فوکوس خودکار 225 نقطه ای DFC پاناسونیک مجهز شده و طبق ادعای این شرکت، با سرعت 0.04 ثانیه، دارای سریع‌ترین سرعت فوکوس در میان دوربین های حاضر است.
ویوفایندر الکترونیکی OLED این دوربین از بزرگنمایی 0.83 برابری برخوردار است و می توان آن را بین 0.7، 0.77 و 0.83 تنظیم کرد. این نمایشگر ار رزولوشن 1040k نقطه برخوردار است و از وضوح کافی برای نمایش اطلاعات در محیط های خارج از خانه و در نور زیاد بهره می برد.
بدنه این دوربین از آلیاژ منیزیم ساخته شده و در برابر قطرات آب، گردوخاک و دمای منفی 10 درجه سانتیگراد نیز مقاوم است. این دوربین از بلوتوث، وای فای و دو کارت UHS-II SD پشتیبانی می کند و قرار است با قیمت 1699 دلار تنها برای بدنه، در بازار به فروش برسد.

مشاهده بهترین قیمت انواع دوربین های  دیجیتال عکاسی حرفه ای در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد پاناسونیک از دوربین حرفه ای بدون آینه G9 با قیمت 1699 دلار رونمایی کرد


* الزامی
* الزامی