خودرو رنو اسپرت R.S. 01 در نمایشگاه خودروی تهران

سه‌شنبه 26 بهمن 1395
خدمات
شرکت رنو در کنار خودروهای شهری خود، خودروی مسابقه‌ای Renault Sport R.S. 01 را نیز با خود با تهران آورده است.
وز گذشته، بازدیدکنندگان نمایشگاه خودروی تهران، در کنار انبوه خودروهایی از کلاس‌های متفاوت، خودروی مسابقه‌ای و خاص رنو با نام Renault Sport R.S. 01 را نیز مقابل دیدگان خود یافتند. این خودرو نظر جمعیت زیادی از بازدیدکنندگان را به سوی خود جلب کرده بود.
شرکت رنو علاقه‌‌ی خود به موتور اسپرت را با خودروی Renault Sport R.S. 01 به نمایش می‌گذارد؛ خودرویی مسابقه‌ای با طراحی بی‌نظیر و عمکرد خارق‌العاده که می‌تواند نظر هر بیننده‌ای را به سوی خود جلب کند. رنو در طراحی این خودرو از خودروهای مفهومی الهام گرفته است. این خودرو ظاهر بسیار چشم‌نواز و جذابی دارد و همانند تمام خودروهای رنو که زیر نظر لورنس ون‌دن‌اکر طراحی شده‌اند، یک شاخصه‌ی مهم در آن به چشم می‌خورد: جلوپنجره‌ای نسبتا وسیع که آرم بزرگ شرکت رنو را در بر گرفته است.
این خودرو به پیشرانه‌ی ۶ سیلندر و ۳.۸ لیتری NISMO مجهز شده است؛ پیشرانه‌ای که در خودروی Nissan GT R Nismo نیز به‌کار رفته است. این پیشرانه به دو توربوشارژر مجهز است و می‌تواند توان فوق‌العاده‌ی ۵۵۰ اسب بخار را تولید کند. جعبه‌دنده‌ی این خودرو نیز از نوع سکوئنشال ۷ سرعته است. حداکثر سرعت این خودرو نیز ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت است.
در ادامه می‌توانید تصاویر اختصاصی زومیت از این خودروی جذاب و قدرتمند را مشاهده کنید:






مهرداد عیسی لو

نظرات کاربران در مورد خودرو رنو اسپرت R.S. 01 در نمایشگاه خودروی تهران


* الزامی
* الزامی