هواوی میت 9 از DxOMark امتیاز ۸۵ گرفت

شنبه 4 دی 1395
موبايل
تلفن هوشمند هواوی میت 9 توانسته از آزمایشگاه DxOMark امتیاز ۸۷ را در عکس‌برداری و امتیاز ۸۲ را در فیلم‌برداری کسب کند.
کمپانی هواوی روی سری پرچمدار هواوی پی 9 تمرکز بسیاری کرده بود تا از هر لحاظ بتواند سرآمد بوده و نظر کاربران را به خود جلب کنند. یکی از قابلیت‌هایی که با تبلیغات بسیار هواوی همراه بود استفاده از ترکیب دوربین دوگانه در پشت هواوی پی 9 محسوب می‌شد که البته گفته شده بود توسط لایکا ساخته شده‌اند.
در هر صورت هواوی پی 9 نتوانست نمره بالایی را از آزمایشگاه DxOMark کسب کند و با امتیاز مجموع ۸۰ به کار خود پایان داد. حال به نظر می‌رسد که این موضوع برای هواوی میت 9 متفاوت است، زیرا این تلفن هوشمند توانسته امتیاز مجموع بسیار بالایی را از آزمایشگاه DxOMark به دست آورد.
هواوی میت 9 که از جدیدترین محصولات کمپانی چینی محسوب می‌شود موفق به کسب امتیاز مجموع ۸۵ از DxOMark شده است. با این حساب، پرچم‌دار هواوی تنها ۴ امتیاز از تلفن هوشمند پیکسل گوگل عقب‌تر است که در حال حاضر با کسب امتیاز مجموع ۸۹ در جایگاه اول قرار دارد.
باید قبول کرد که هواوی توانسته در گوشی هواوی میت 9، پیشرفت‌های قابل قبولی داشته باشد. در پشت میت 9 از ترکیب دوربین دوگانه استفاده شده است که از برند لایکا برخوردار هستند.
براساس گزارش آزمایشگاه DxOMark، تصاویر گرفته شده با دوربین هواوی میت 9 می‌تواند جزئیات بسیار خوبی را به کاربر ارائه دهد. در کنار وضوح خوب تصاویر گرفته شده، ترکیب دوربین دوگانه از تعادل نور سفید بسیار خوب و دقیقی نیز بهره می‌برد. البته وقتی بخواهید در محیط باز عکس‌برداری کنید که هوا ابری باشد به مشکلات جزئی برخواهید خورد


کمپانی چینی هواوی توانسته در میت 9 به خوبی عمل کرده و دوربین با کیفیتی برابر با استانداردها روانه بازار کند. این موضوع را متخصصان آزمایشگاه DxOMark نیز با امتیاز مجموع ۸۵ تایید کرده‌اند؛ امتیازی که میت 9 را با اختلاف یک امتیاز کمتر از تلفن‌های هوشمندی مانند سامسونگ گلکسی اس 6 اج، اپل آیفون 7 و ال‌جی جی 5 در جایگاه بعدی قرار  می‌دهد.

یاشار فتحعلی زاده

نظرات کاربران در مورد هواوی میت 9 از DxOMark امتیاز ۸۵ گرفت


* الزامی
* الزامی