گلکسی A9 سامسونگ و کسب امتیازی مناسب در بنچمارک AnTuTu

یک‌شنبه 6 دی 1394
موبايل
پنج شنبه گذشته بود که سامسونگ در کشور چین از تلفن هوشمند گلکسی A9 پرده برداشت؛ موبایلی ۶ اینچی با رزولوشن تمام اچ دی که از چیپست مجتمع اسنپدراگون ۶۵۲ بهره می برد.
این سیستم-بر-چیپ که تا پیش از این با نام اسنپدراگون ۶۲۰ شناخته می شد، از پردازنده ای ۸ هسته ای با فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتز به همراه پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۱۰ بهره می برد. این در حالیست که سامسونگ سه گیگابایت رم را نیز برای این تلفن هوشمند اختصاص داده.
تلفن همراه گلکسی A9 از سامسونگ، اکنون رده بالاترین موبایل سری A به شمار می رود و بد نیست نگاهی داشته باشیم به نتایجی که در بنچمارک AnTuTu کسب کرده است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
اخیرا تلفن همراه گلکسی A9 توسط بنچمارک AnTuTu مورد آزمایش قرار گرفته و توانسته به امتیازی برابر با ۷۳.۵۹۲ دست پیدا کند. امتیازی که نزدیک به رتبه کسب شده از سوی پرچمداران سال جاری نظیر اکسپریا Z5 سونی و One M9 اچ تی سی است؛ موبایل هایی که هر دو از چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ بهره می گرفتند.
این دو پرچمدار به ترتیب در بچمارک AnTuTu، امتیاز های ۷۶.۸۶۲ و ۷۹.۹۶۵ را کسب کرده بودند.
باید توجه داشت که گلکسی A9 سامسونگ یک میان رده به شمار می رود و کسب چنین امتیازی برای یک تلفن همراه میان رده، در نوع خود جالب است.
در این میان باید اشاره داشت که بالاترین رتبه در بنچمارک AnTuTu به شکل غیر رسمی متعلق به تلفن همراه LeMax Pro از شرکتی چینی به نام LeTV می شود که البته از اسنپدراگون ۸۲۰ در آن استفاده شده. این تلفن همراه توانسته به امتیاز ۱۳۳.۳۵۷ دست پیدا کند. بالاترین امتیاز به شکل رسمی نیز در اختیار هوآوی با چیپست کایرین ۹۵۰ است که توانسته به امتیاز ۹۲.۷۴۶ برسد.

نظرات کاربران در مورد گلکسی A9 سامسونگ و کسب امتیازی مناسب در بنچمارک AnTuTu


* الزامی
* الزامی