سامسونگ گلکسی تب A پلاس را معرفی کرد

شنبه 3 مرداد 1394
تبلت
سامسونگ تبلت‌های میان رده‌ی خود را به روز کرده و نسل جدید گلکسی تب A پلاس را به‌ همره قلم S-Pen معرفی کرد.

سامسونگ نسل جدیدی از تبلت‌ میان رده‌ی خود را با نام گلکسی تب A‌ پلاس معرفی کرده که این محصول با قلم S-Pen همراه شده است. اندازه‌ی تبلت جدید سامسونگ ۹.۷ اینچ است و نکته‌ی جالبی که در مورد آن می‌توان اشاره کرد، استفاده از قلم S-Pen است که معمولا سامسونگ در محصولات پرچمدار خود به کار می‌گرفت. سامسونگ این تبلت را در وب‌سایت فرانسوی و بلژیکی خود قرار داده و هیچ کنفرانسی برای معرفی رسمی آن برگزار نکرده است.
گلکسی تب A سامسونگ از وجود صفحه‌ی نمایش ۹.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۷۶۸، تراشه‌ی Ziilabs ZMS-08 با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز و دو گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد. حافظه‌ی داخلی این تبلت ۱۶ گیگابایت است که می‌توان آن را تا ۱۲۸ گیگابایت از طریق اسلات میکرو SD‌ افزایش داد. اندروید ۵.۰ آبنبات چوبی به همراه رابط کاربری تاچ ویز از جمله‌ی سایر ویژگی‌های محصول جدید سامسونگ است.
رزولوشن دوربین مورد استفاده در پشت گوشی ۵ مگاپیکسل بوده اما قابلیت ثبت ویدیوهای 720p را دارد. دوربین سلفی نیز ۲ مگاپیکسل است. این تبلت فقط در نسخه‌ی وای-فای روانه‌ی بازار خواهد شد.
سامسونگ از یک باتری ۶٫۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در تبلت ۷.۵ میلی متری خود استفاده کرده است. قیمت این تبلت که در دو نسخه‌ی سفید و مشکی عرضه خواهد شد، ۳۷۲ دلار است.

حسین خلیلی صفا

نظرات کاربران در مورد سامسونگ گلکسی تب A پلاس را معرفی کرد


* الزامی
* الزامی