تبلت Tab P12 Pro لنوو بروزرسانی اندروید جدید 12L بتا 2 را دریافت می کند

دوشنبه 11 بهمن 1400
تبلت
آپدیت جدید نرم افزاری اندورید نسخه بتا برای تبلت تب 12 پرو منتشر شد
گوگل اکتبر گذشته اندروید 12L را معرفی کرد و نسخه بتا 2 آن بیش از دو هفته پیش برای دستگاه‌های پیکسل واجد شرایط منتشر شد که اکنون برای Lenovo Tab P12 Pro نیز در دسترس است.
9to5Google گزارش می دهد که Android 12L Beta 2 منتشر شده توسط Lenovo سطح وصله امنیتی اندروید را در Tab P12 Pro تا دسامبر 2021 افزایش می دهد، اما ما هیچ اشاره ای به آن در وب سایت این شرکت نمی بینیم.
همچنین شایان ذکر است که لنوو در زمان نگارش این مطلب هیچ یادداشت انتشار اندروید 12L را برای Tab P12 Pro به اشتراک نگذاشته است و محدودیت های نرم افزاری ذکر شده در وب سایت آن نسبت به نسخه بتای قبلی بدون تغییر باقی مانده است، به این معنی که این مشکلات برطرف نشده است. رفع شد یا لنوو لیست را به روز نکرد.
همچنین، به یاد داشته باشید که نسخه‌های بتا اغلب حاوی اشکالاتی هستند که تجربه را مختل می‌کنند، بنابراین اگر دستگاه اصلی شماست، بهتر است از Android 12L Beta 2 در تب P12 Pro خود اجتناب کنید.
گوگل در ماه فوریه اندروید 12 ال بتا 3 را حذف خواهد کرد و نسخه نهایی آن تا پیش از آوریل منتشر خواهد شد. باید دید تب P12 پرو سومین نسخه بتا اندروید 12L را نیز دریافت خواهد کرد یا لنوو به نسخه نهایی رد خواهد شد.


مشاهده لیست قیمت به روز انواع تبلت در ایران

نظرات کاربران در مورد تبلت Tab P12 Pro لنوو بروزرسانی اندروید جدید 12L بتا 2 را دریافت می کند


* الزامی
* الزامی