موتو جی رسما معرفی شد

پنج‌شنبه 23 آبان 1392
موبايل
نمایشگر ۴.۵ اینچی، چیپ اسنپدرگون ۴۰۰ و اندروید ۴.۳ تنها با قیمت ۱۷۹ دلار
موتورولا همان طور که موقع معرفی موتو ایکس قول داده بود، حالا رسما یک تلفن ارزان قیمت جدید را معرفی کرده که موتو جی نام دارد و تلاشی جدی از طرف یکی دیگر از بازوهای گوگل است برای شکستن دوباره قیمت ها در بازار جهانی.

موتو جی دارای نمایشگر LCD با قطر ۴.۵ اینچی، کیفیت 720p (رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰) و تراکم ۳۲۹ پیکسل در هر اینچ است که از این نظر حتی بالاتر از آیفون 5s (با قیمت ۶۴۹ دلار) قرار می گیرد. چیپ دستگاه اسنپدرگون ۴۰۰ ساخت کوالکام با ۴ هسته پردازشی ۱.۲ گیگاهرتزی است و در کنار آن نیز ۱ گیگابایت رم قرار گرفته.


دوربین جلوی موتو جی ۱.۳ مگاپیکسلی و دوربین عقب ۵ مگاپیکسلی همراه با فلاش ال.ای.دی است. باتری دستگاه نیز ۲۰۷۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و تا ۱۰ ساعت مکالمه پیوسته را پشتیبانی می کند.


موتو جی با سیستم عامل اندروید ۴.۳ عرضه می شود که تجربه ای نزدیک به اندروید خالص نکسوسی را ارائه می دهد، و موتورولا به روز رسانی به اندروید ۴.۴ را برای آن تضمین کرده. طول و عرض موتو جی نیز ۱۲۹.۹ در ۶۵.۹ میلیمتر است و ضخامت آن از ۶ تا ۱۱.۶ میلیمتر ذکر شده. وزن دستگاه نیز ۱۴۳ گرم است.


متاسفانه در موتو جی خبری از ویژگی های نرم افزاری جذاب موتو ایکس نظیر اعلان های فعال (Active Notifications)، عکاسی سریع (Quick Capture) یا کنترل بدون لمس (Touchless Control) نیست زیرا پردازنده مخصوص آن تنها در موتو ایکس یافت می شود.


ظاهر و تجربه لمسی دستگاه بسیار نزدیک به موتو ایکس است و موتورولا آن را به عنوان مدلی برای عرضه وسیع جهانی در نظر گرفته. قیمت نسخه ۸ گیگابایتی ۱۷۹ دلار و قیمت نسخه ۱۶ گیگابایتی هم ۱۹۹ دلار است. البته هر دو مدل فاقد شکاف میکرو اس دی هستند و باتری نیز قابل جداسازی نیست، با این حال قاب پشت دستگاه را می توان عوض کرد.





موتورولا برای این محصول بامپر محافظ و فیلپ کاور هوشمند نیز تهیه کرده و می گوید عرضه جهانی موتو جی در دنیا با قیمت هایی کمابیش نزدیک به ۱۷۹ و ۱۹۹ دلار صورت خواهد گرفت. کاملا مشخص است که گوگل نمی خواهد رقابت در عرصه تلفن های رده پایین و میان رده را به ویندوز فون و فایرفاکس او اس واگذار کند. نظر شما چیست؟





نظرات کاربران در مورد موتو جی رسما معرفی شد


Alireza
1392/08/25 15:15

Perfect


* الزامی
* الزامی