معرفی Galaxy S21 FE تا مهر ماه به تعویق افتاد.

دوشنبه 7 تیر 1400
رونمایی گوشی جدید گلکسی اس 21 اف ای به تعوق افتاد
سامسونگ هم جزو شرکت هایی است که با کمبود چیپست مواجه شده و Galaxy S21 FE هم جدیدترین قربانی این کمبود است. اواسط ماه گذشته، سامسونگ شایعات مبتنی بر به تعویق افتادن معرفی این گوشی را تکذیب کرد، البته در بیانیه خود چندان مطمئن به نظر نمی رسید.
امروز در گزارش جدیدی که از کره جنوبی به دستمان رسیده، مشخص شده که معرفی S21 FE از تیر ماه به مهر ماه معوق شده است حتی در ضمن معرفی هم در تعداد معدودی عرضه خواهد شد.
انتظار می رود که Galaxy S21 FE در دنیای پرچمداران بیش از 1000 دلاری، یک پرچمدار اقتصادی خواهد شد که البته در ابتدا در کره و ژاپن هم عرضه نخواهد شد. بلکه اولین بازارهایی که این محصول را دریافت می کنند، آمریکا و اروپا خواهند بود.
منابع داخلی این نکته را نیز فاش کرده اند که سامسونگ حتی گزینه کنسل کردن تولید این دستگاه را نیز در نظر گرفته بودند، ولی به علت محبوبیت و موفقیت دستگاه های FE، این کمپانی عظیم کره ای تصمیم به عرضه تعداد محدودی از این دستگاه گرفته است. البته کمپانی این نکته را نیز متذکر شده که این تصمیم، یکی از گزینه های روی میز است و هنوز هیچ چیز قطعی نشده.
کمبود تولید چیپست یک مشکل بزرگ برای کمپانی های سازنده گوشی است که البته در تولید Galaxy Note های بعدی هم اثر گذاشته است.


مشاهده لیست قیمت  بروز انواع گوشی موبایل در بازار ایران




نظرات کاربران در مورد معرفی Galaxy S21 FE تا مهر ماه به تعویق افتاد.


* الزامی
* الزامی