اولین رندرهای Galaxy S21 FE منتشر شد.

دوشنبه 23 فروردین 1400
موبايل
سامسونگ قصد دارد Galaxy S21 FE را هم روانه بازار کند و حالا هم اولین رندرهای این دستگاه در فضای مجازی منتشر شده است.
سامسونگ قصد دارد  بعد از گوشی  Galaxy S20 FE گوشی Galaxy S21 FE  را هم روانه بازار کند و حالا هم اولین رندرهای این دستگاه در فضای مجازی منتشر شده است. افشا کننده معروف Steve H که با حساب  کاربری OnLeaks شناخته شده، این طراحی را فاش کرده و متذکر شده که این دستگاه Fan Edition از نظر طراحی شبیه به خانواده Galaxy S21 خواهد بود همان ساختمان دوربین را خواهد داشت ولی ایندفعه رنگ ساختمان دوربین همرنگ پنل پشتی خواهد بود.
بنابر ادعای OnLeaks این دستگاه ابعاد 155.7 در 74.5 در 7.9 میلی متری داشته و برآمدگی دوربین هم 9.3 میلی متر خواهد بود. این یعنی اندازه این دستگاه اندکی از نسخه استاندارد Galaxy S21 بزرگتر است. فریم دستگاه فلزی است، در حالیکه پنل پشتی از جنس پلاستیک با نام Frosted Glasstic است که ظاهری شبیه به شیشه دارد.
Galaxy S21 FE یک نمایشگر تخت 6.4 اینچی خواهد داشت که صد درصد AMOLED خواه بود. یک حفره نمایشگر هم در پنل ایجاد شده که جایگاه دوربین سلفی است. حال که صحبت از دوربین شد، باید بگوییم که بخش پشتی از همان سه دوربین قبلی است. اگرچه انتظار می رود که مشخصات فنی اندکی از 12 مگاپیکسلی اصلی، 64 مگاپیکسلی تله فوتو و 12 مگاپیکسلی فوق عریض کاهش یافته است.


مشاهده بهترین قیمت گوشی در بازار ایران

 

نظرات کاربران در مورد اولین رندرهای Galaxy S21 FE منتشر شد.


* الزامی
* الزامی