شیائومی بروزرسانی جدید Android 11 Beta 1 را برای Mi 10 و Mi 10 Pro منتشر کرد

دوشنبه 2 تیر 1399
موبايل
کمتر از یک هفته پیش، شیائومی اعلام کرد که قصد دارد نسخه بتایی از اندروید 11 را برای Mi 10 و Mi 10 Pro منتشر کند و امروز هم کمپانی به قول خود عمل کرده است.
کمتر از یک هفته پیش، شیائومی اعلام کرد که قصد دارد نسخه بتایی از اندروید 11 را برای Mi 10 و Mi 10 Pro منتشر کند و امروز هم کمپانی به قول خود عمل کرده است. البته گفته شده که Poco F2 Pro هم این به روز رسانی دریافت خواهد کرد ولی تاکنون بسته آپدیتی برای این دستگاه منتشر نشده است.
بنابراین اگر شما صاحب یک Xiaomi Mi 10 5G یا Mi 10 Pro 5G هستید و می خواهید ریسک نصب کردن نسخه بتایی از یک نرم افزار را نصب کنید، می توانید از Mi Forums نرم افزار خود را دانلود و نصب کنید.
برای نصب Android 11 Beta 1 روی گوشی خود، اول باید USB Driver را روی رایانه شخصی خود نصب کنید، bootloader اسمارت فون خود را باز کنید و با استفاده از Mi Flash Tool حافظه ROM خود را فلش کنید. سایر جزئیات و نحوه نصب این پک آپدیت در انجمن های شیائومی در دسترس هستند.
لازم به ذکر است که وبسایت XDA-Developers هم لینک دیگری برای فایل های ROM قرار داده و جزئیات کامل نصب آن را توضیح داده است. لازم به ذکر است که انجام این کار همه اطلاعات گوشی شما را پاک خواهد کرد، بنابراین قبل از شروع عملیات به روز رسانی از اطلاعات دستگاه خود پشتیبانی بگیرید.


مشاهده قیمت به روز انواع گوشی موبایل در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد شیائومی بروزرسانی جدید Android 11 Beta 1 را برای Mi 10 و Mi 10 Pro منتشر کرد


کیانا کاظمی اقدم
1399/04/04 20:50

سلام من از گوشیتون خوشم امده


* الزامی
* الزامی