طراحی بخش پشتی و ظرفیت باتری Xiaomi Mi 11 و Mi 11 و Mi 11 Pro شیائومی فاش شد.

پنج‌شنبه 20 آذر 1399
موبايل
اینطور که از اخبار و شایعات اخیر پیداست، Xiaomi Mi 11 و Mi 11 Pro به زودی معرفی خواهند شد
اینطور که از اخبار و شایعات اخیر پیداست، Xiaomi Mi 11 و Mi 11 Pro به زودی معرفی خواهند شد، بنابراین باید انتظار انتشار اخبار و اطلاعات مختلفی پیرامون این دستگاه را داشته باشیم. خبر خوب این است که Digital Chat Station مجوز باتری ثبت شده در وبسایت 3C را نشان داد که در آن گنجایش و تکنولوژی شارژ آن مشخص شده است.
در این لیست دو باتری با گنجایش های 2485 و 2390 میلی آمپر ساعت آمده که به ترتیب به Mi 11 و Mi 11 Pro تعلق دارد. البته به احتمال زیاد این اعداد تنها به یکی از سلول ها باتری این دستگاه ها اشاره دارد چون شیائومی قصد دارد پرچمدار بعدی خود را به قابلیت شارژ سریع 55 واتی مجهز کند که برای آن نیاز به دو تکه کردن باتری است. بنابراین به نظر می رسد که گنجایش اصلی این دو دستگاه به ترتیب 4780 و 4970 میلی آمپر ساعتی است که احتمالا عدد 5000 میلی آمپر ساعت را به نمایش خواهند گذاشت. این افشا کننده مدعی است که با مشخصات فنی کنونی، هر دو دستگاه می توانند در کمتر از 35 دقیقه از 0 تا 100 درصد شارژ شوند.
در کنار این خبر، دو رندر از کیس محافظ گوشی این مدل ها  نیز در فضای مجازی منتشر شده است. کیس های منتشر شده نشان می دهند که Mi 11 یک ساختمان دوربین سه گانه خواهد داشت و که در یک جزیره مربع شکل جای گرفته. نسخه Pro هم از طرف دیگر یک جزیره دوربین مستطیل شکل خواهد داشت که چهار لنز دوربین در آن تعبیه شده است.

مشاهده لیست قیمت به روز گوشی های شیائومی در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد طراحی بخش پشتی و ظرفیت باتری Xiaomi Mi 11 و Mi 11 و Mi 11 Pro شیائومی فاش شد.


* الزامی
* الزامی