با قیمت و مشخصات گوشی 108 مگاپیکسلی شیائومی Mi Note 10 آشنا شوید

دوشنبه 20 آبان 1398
موبايل
گوشی می نوت 10 شیائومی معرفی شد: نسخه جهانی Mi CC9 Pro با دوربین پنجگانه
هفته گذشته، شرکت شیائومی از Mi CC9 Pro با دوربین پنجگانه اش برای بازار های چین پرده برداشت و امروز هم نسخه جهانی این دستگاه جذاب را معرفی کرده است.
نام این دستگاه در سراسر جهان، Xiaomi Mi Note 10 خواهد بود و به جز تفاوت قیمتی و دسترسی به سرویس های گوگل، سایر مشخصات و ویژگی ها با نسخه چینی برابر است. همچنین تبلیغاتی از Xiaomi Mi Note 10 Pro نیز منتشر شده که به نظر میرسد نسخه بین المللی دستگاهی است که شیائومی در بازار چین با نام Mi CC9 Pro Premium Edition معرفی کرده.
Mi Note 10 Pro یک لنز 8P در جلوی سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی دارد و به جز حافظه رم بیشتر، سایر ویژگی های آن با Mi Note 10 برابر است.
10 یک نمایشگر Super AMOLED با ابعاد 6.47 اینچی دارد که رزولیشن Full HD+، بریدگی قطره ای و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر از ویژگی های آن است. شیائومی مدعی است که سنسور اسکنر اثر انگشت از نسل جدید است و 88 درصد باریکتر است که فضای بیشتری را در اختیار سازنده قرار میدهد تا باتری بزرگتری در دستگاه جای دهد.
در بخش سخت افزاری، شیائومی یک چیپست اسنپدراگون 730G با 6 گیگابایت رم در این دستگاه قرار داده است. این اسمارت فون تنها در یک نسخه به بازار اروپا عرضه خواهد شد که حافظه داخلی 128 گیگابایتی داشته و امکان پشتیبانی از کارت حافظه microSD هم ندارد.
بزرگترین ویژگی Mi Note 10، پنج لنز دوربینی است که در بدنه پشتی تعبیه شده. در ابتدا یک دوربین 108 مگاپیکسلی ISOCELL Bright HMX ساخت سامسونگ با اندازه سنسور 1/1.33” و لنز 7P توجه کاربر را جلب میکند. در کنار آن یک لنز تله فوتو 5 مگاپیکسلی با قابلیت زوم اوپتیکال 5 برابری هم قرار گرفته و لنز تله فوتو دیگری با زوم 2 برابری هم در دستگاه جای گرفته که وظیفه خلق تصاویر پرتره را دارد. یک دوربین فوق عریض 20 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو که امکان تصویربرداری از فاصله 1.5 سانتی را فراهم میکند هم در این ترکیب دیده میشود.
دوربین سلفی هم یک سنسور 32 مگاپیکسلی با درجه دیافراگم f/2.0 میباشد که در بریدگی قطره ای درون نمایشگر جای گرفته است.
Xiaomi Mi Note 10 از حالت Night Mode 2.0 استفاده میکند که به جای فایل های JPEG، عکس هایی با فرمت RAW ثبت میکند که باعث ثبت جزئیات بیشتر و محدوده داینامیک عریض تر میشود. دوربین فوق عریض هم چنین قابلیتی را کسب خواهد کرد، ولی در آینده ای نزدیک با یک بسته به روز رسانی خواهد آمد.
این دستگاه یک باتری 5260 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 30 واتی دارد، ولی متاسفانه خبری از شارژ بیسیم نیست. مجوز مقاومت در برابر آب  هم در این دستگاه دیده نمیشود ولی لااقل برای کنترل دستگاه های خانگی یک سنسور مادون قرمز در این اسمارت فون تعبیه شده است.
Mi Note 10 در سه نسخه رنگی سبز شفق قطبی، سفید و مشکی عرضه خواهد شد. شرکت سازنده بیستم آبان را برای عرضه در کشور آلمان انتخاب کرده، کشور های اسپانیا و ایتالیا هم در بیست و چهارم آبان ماه این محصول را دریافت خواهند کرد و سه روز بعد نوبت به فرانسه خواهد رسید. تاریخ عرضه در انگلیس و کشور های دیگر اما در هاله ای از ابهام است.
قیمت Mi Note 10 برای نسخه 6 و 128 گیگابایتی 549 یورو است، در حالیکه نسخه Pro با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی برچسب قیمت 649 یورویی دارد.

مشاهده قیمت به روز انواع گوشی های موبایل روز دنیا در بازار ایران


نظرات کاربران در مورد با قیمت و مشخصات گوشی 108 مگاپیکسلی شیائومی Mi Note 10 آشنا شوید


Alireza.t
1398/09/27 14:26

قیمت این گوشی تو سایت و تو بازار چقدر اختلاف داره؟


* الزامی
* الزامی