انتشار نسخه بتای اندروید 11 برای Mi 10 ، Mi 10 Pro و Poco F2 Pro شیائومی

یک‌شنبه 25 خرداد 1399
موبايل
بعد از چندین مرتبه تاخیر، سرانجام گوگل از نسخه بتایی از اندروید 11 با نام Android 11 Beta 1 رونمایی کرد و در این بین شیائومی بسیار مشتاق است که هر چه سریعتر آن را امتحان کند.
بعد از چندین مرتبه تاخیر، سرانجام گوگل از نسخه بتایی از اندروید 11 با نام Android 11 Beta 1 رونمایی کرد و در این بین شیائومی بسیار مشتاق است که هر چه سریعتر آن را امتحان کند. از همین رو، شیائومی اعلام کرده که به زودی این سیستم عامل جدید را برای سه پرچمدار اخیر خود منتشر خواهد کرد.
صاحبان Xiaomi Mi 10 5G ، Mi 10 Pro 5G و Poco F2 Pro اولین کاربرانی خواهند بود که می توانند این سیستم عامل جدید را با دستگاه خود تست کنند. به احتمال زیاد این به معنای انتشار MIUI 13 هم خواهد بود، چرا که شیائومی به تازگی شروع به انتشار رابط کاربری MIUI 12 برای دوگانه Mi 10 کرده که مبتنی بر اندروید 10 توسعه یافته اند، بنابراین نسخه 13 حتما بر مبنای اندروید 11 خواهد بود.
هنوز در رابطه تست نسخه های بتای اندروید 11 توسط اسمارت فون های سری Redmi خبری منتشر نشده، حتی با این وجود که Poco در واقع همان Redmi K30 Pro است. همچنین گفته شده که به احتمال زیاد این نسخه هم برای برخی از کاربران ارسال خواهد شد، بنابراین اگر صاحب یکی از این دستگاه ها هستید، به احتمال زیاد امکان چشیدن طعم اندروید جدید را نخواهید داشت.
از سوی دیگر، شرکت رقیب یعنی Oppo هم اعلام کرده که Find X2 و Find X2 Pro تا پایان ماه میلادی جاری، نسخه بتای اندروید 11 را دریافت خواهند کرد.

نظرات کاربران در مورد انتشار نسخه بتای اندروید 11 برای Mi 10 ، Mi 10 Pro و Poco F2 Pro شیائومی


* الزامی
* الزامی