Galaxy A11 سامسونگ در سکوت خبری معرفی شد؛ قیمت+ مشخصات

شنبه 24 اسفند 1398
موبايل
امروز سامسونگ یک اسمارت فون جدید در لیست محصولات وبسایت خود اضافه کرده که Galaxy A11 نام دارد و چند وقتی بود که اخبار و شایعاتی پیرامون آن در فضای مجازی منتشر شده بود.
امروز سامسونگ یک اسمارت فون جدید در لیست محصولات وبسایت خود اضافه کرده که Galaxy A11 نام دارد و چند وقتی بود که اخبار و شایعاتی پیرامون آن در فضای مجازی منتشر شده بود. نکته عجیب اینجاست که هنوز برای معرفی این محصول مراسمی برگزار نشده و مشخصات فنی آن هم تا کنون کامل نشده است، اگرچه برای تماشای آن، چند رندر خبری رسمی منتشر شده است.
Galaxy A11 همانطور که از نامش پیداست، جدیدترین محصول اقتصادی سامسونگ در خانواده میان رده Galaxy A است. این دستگاه یک نمایشگر 6.4 اینچی LCD با رزولیشن 720 در 1560 داشته و در سمت چپ و بالای آن هم حفره کوچکی ایجاد شده که یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 در آن تعبیه شده است.


مشاهده قیمت به روز انواع گوشی در بازار ایران

در بخش پشتی، یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و یک سنسور سنجش عمق 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 تعبیه شده است. اسکنر اثر انگشت هم در همین بخش قرار گرفته است. ابعاد A11 معادل 161.4 در 76.3 در 8 میلی متر است و وزن آن هم 177 گرم می باشد. با توجه به قیمت پایین این محصول و همچنین سایر مشخصات فنی این محصول، بدنه این دستگاه پلاستیکی خواهد بود.
پردازنده هشت هسته ای Galaxy A11 سرعت کلاک 1.8 گیگاهرتزی خواهد داشت، اگرچه مدل این چیپست مجتمع هنوز اعلام نشده است. 2 یا 3 گیگابایت رم پردازنده این دستگاه را همراهی خواهد کرد و حافظه داخلی آن هم 32 گیگابایت و قابل افزایش خواهد بود. تامین انرژی این محصول بر عهده یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که با توان 15 واتی شارژ می شود. A11 در رنگ های مشکی، سفید، آبی و قرمز عرضه خواهد شد.
هنوز مشخص نیست که این اسمارت فون در چه تاریخی در فروشگاه ها موجود خواهد شد، یا چه بازار هایی آن را دریافت خواهند کرد و یا قیمت آن چقدر خواهد بود. ولی حالا که از این محصول پرده برداری شده، مطمئنا در آینده ای نزدیک این جزئیات را دریافت خواهیم کرد.

نظرات کاربران در مورد Galaxy A11 سامسونگ در سکوت خبری معرفی شد؛ قیمت+ مشخصات


* الزامی
* الزامی