جزئیاتی از دوربین فوق عریض Galaxy S21 فاش شد.

چهارشنبه 26 آذر 1399
موبايل
باز هم خبرهای دیگری پیرامون پرچمداران آتی سامسونگ یعنی Galaxy S21 در فضای مجازی منتشر شده است.
باز هم خبرهای دیگری پیرامون پرچمداران آتی سامسونگ یعنی Galaxy S21 در فضای مجازی منتشر شده است. ایندفعه این خبر درباره دوربین فوق عریضی است که تاکنون در خبرهای زیادی دیده نشده بود. اما حالا اینطور که به نظر می رسد، باید انتظارات زیادی از این دوربین داشته باشیم.
بنابر ادعای یک افشاکننده معتبر خبرهای سامسونگ، Ice Universe، هر سه اسمارت فون خانواده Galaxy S21 از سنسورهای Sony IMX563 برای دوربین فوق عریض استفاده می کنند. این سنسور از فوکوس خودکار تشخیص فاز دوگانه، دوربین 12 مگاپیکسلی با پیکسل های 1.4 میکرو متری و اندازه سنسور 1/2.55 اینچی پشتیبانی می کند. از نظر مشخصات فنی این دوربین مشابه Galaxy S20 Ultra 5G است ولی فوکوس خودکار به آن اضافه شده است.
این افشا کننده همچنین اضافه کرده که لنزی که با این سنسور همراه شده، زاویه دید 123 درجه ای دارد و این از 120 درجه Galaxy S20 ها بیشتر است. از آنجاییکه قرار است در این دوربین فوکوس خودکار هم موجود باشد، می توان اینطور فرض کرد که عکسبرداری ماکرو قابل انجام خواهد بود. چرا که بسیاری از سازندگان اسمارت فون هایی که در دوربین فوق عریض خود فوکوس خودکار قرار میدهند، به جای استفاده از دوربین ماکروی مجزا، این دوربین را به این ویژگی مجهز می کنند.


مشاهده لیست قیمت به روز گوشی های سامسونگ 

نظرات کاربران در مورد جزئیاتی از دوربین فوق عریض Galaxy S21 فاش شد.


* الزامی
* الزامی