رندر هایی از Galaxy A11 با حفره نمایشگر و دوربین سه گانه منتشر شد.

یک‌شنبه 11 اسفند 1398
موبايل
اواسط ماه گذشته بود که تصویری از پنل پشتی Galaxy A11 در فضای مجازی منتشر شد که خبر از یک ساختمان دوربین سه گانه عمودی در سمت چپ و بالای بدنه می داد.
اواسط ماه گذشته بود که تصویری از پنل پشتی Galaxy A11 در فضای مجازی منتشر شد که خبر از یک ساختمان دوربین سه گانه عمودی در سمت چپ و بالای بدنه می داد. امروز اما، یک رندر ظاهرا رسمی فاش شده که به طور واضح طراحی این محصول را نشان می دهد و همچنین چند نکته قابل توجه درمورد آن را نیز نمایان می سازد.
این تصویر خبر از حضور یک حفره نمایشگر کوچک در سمت چپ و بالای نمایشگر می دهد. در بخش پشتی، شایعه تعبیه همان دوربین سه گانه تایید می شود ولی این دفعه، می توانیم یک اسکنر اثر انگشت بیضی شکل را هم در این بخش ببینیم.
همچنین می توان دکمه های پاور و صدا را که سمت راست دستگاه تعبیه شده اند را نیز دید. جک هدفون 3.5 میلی متری هم در بخش بالایی دستگاه جای گرفته است.
بنابر شایعات قبلی، می دانیم که Galaxy A11 حافظه داخلی 128 گیگابایتی خواهد داشت. حالا هم مشخصات فنی بیشتری از این محصولات به دستمان رسیده که به این قرار است: یک نمایشگر 6.4 اینچی LCD، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی. این دستگاه همچنین در ماه گذشته در وبسایت FCC هم رویت شده بود و طبق آن یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی هم به وظیفه تامین انرژی آن را بر عهده خواهد داشت.
هنوز مشخص نیست که سامسونگ چه زمانی به طور رسمی از Galaxy A11 پرده برداری خواهد کرد، ولی شایعه شده که این دستگاه با برچسب قیمت حدود 140 دلاری در هند عرضه خواهد شد. با شماره مدل SM-A115 این اسمارت فون اقتصادی به آمریکا نیز صادر خواهد شد.

مشاهده لیست قیمت به روز گوشی های سامسونگ در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد رندر هایی از Galaxy A11 با حفره نمایشگر و دوربین سه گانه منتشر شد.


* الزامی
* الزامی