Samsung Galaxy S20 در آمازون رویت شد؛ مشخصات فنی کلیدی فاش شد.

دوشنبه 21 بهمن 1398
موبايل
مراسم بزرگ معرفی سری Galaxy S20 فردا برگزار خواهد شد و شایعات و اخبار پیرامون این سه دستگاه به اوج خود رسیده است.
مراسم بزرگ معرفی سری Galaxy S20 فردا برگزار خواهد شد و شایعات و اخبار پیرامون این سه دستگاه به اوج خود رسیده است. در تازه ترین خبر، Galaxy S20 در وبسایت Amazon UAE رویت شده است. در این وبسایت، این دستگاه با شماره مدل SM-G980F رویت شد که مربوط به نسخه LTE مدل استاندارد این خانواده پرچمدار است.
وقتی به بخش مشخصات فنی می رویم، یک نمایشگر 120 هرتزی 6.2 اینچی از نوع Infinity-O را مشاهده می کنیم که یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی در حفره آن جای گرفته. انتظار میرود پنل به کار رفته Dynamic AMOLED باشد و از رزولیشن +QHD پشتیبانی کرده و نسبت تصویر 20:9 داشته باشد.


مشاهده قیمت به روز و آنلاین گوشی های سامسونگ در بازار ایران

در بخش دوربین، یک ماژول تله فوتو 64 مگاپیکسلی را خواهیم دید که از زوم اوپتیکال 3 برابری پشتیبانی می کند و زوم دیجیتال آن هم به 30 برابر می رسد و همچنین قابلیت ضبط ویدیو 8K با سرعت 30fps هم دارد.
بر اساس شایعات قبلی، دوربین از تکنولوژی ادغام پیکسل استفاده نمی کند و برای تصاویر زوم شده اجازه کراپ کردن می دهد. دیگر دوربین ها نیز یک لنز عریض 12 مگاپیکسلی و یک ماژول فوق عریض 12 مگاپیکسلی دیگر خواهد بود.
وبسایت آمازون خبر از یک چیپست Exynos 990 می دهد که با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. گنجایش باتری هم 4000 میلی آمپر ساعت اعلام شده و نرم افزار آن هم بر پایه اندروید 10 توسعه یافته است. در این وبسایت تنها رنگ آبی آسمانی دیده می شود که با برچسب قیمت حدود 850 دلاری به فروش می رسد.

نظرات کاربران در مورد Samsung Galaxy S20 در آمازون رویت شد؛ مشخصات فنی کلیدی فاش شد.


* الزامی
* الزامی