سامسونگ به طور رسمی برنامه زمان بندی انتشار آپدیت اندروید 11 برای خانواده گلکسی S20 را اعلام کرد

جمعه 14 آذر 1399
موبايل
چند ساعت پیش، سامسونگ به طور رسمی برنامه زمان بندی انتشار آپدیت اندروید 11 را اعلام کرد و مشخص شد
چند ساعت پیش، سامسونگ به طور رسمی برنامه زمان بندی انتشار آپدیت اندروید 11 را اعلام کرد و مشخص شد که اولین دستگاه هایی که به این سیستم عامل جدید مجهز می شوند، Galaxy S20 PLUS ، Galaxy S20  و Galaxy S20 Ultra هستند. بعد از مراسم این کمپانی دست کار جالبی زد و سریعا اولین آپدیت ها را برای اسمارت فون های خود منتشر کرد.
در حال حاضر سری اسمارت فون های Galaxy S20 که برای Verizon تولید شده اند، پروسه دریافت رابط کاربری One UI 3.0 مبتنی بر اندروید 11 را شروع کرده اند. این بسته بروزرسانی شماره بیلد G98xUSQU1CTKH دارد که x در آن بسته به مدل گوشی متفاوت است.
مثل همیشه انتظار می رود که روند انتشار این بسته برای تمام اسمارت فون های تولید شده، چند روز یا حتی هفته زمان ببرد. حالا که مرحله انتشار شروع شده و Verizon زودتر از همه برای دریافت و انتشار بسته بروزرسانی دست به کار شده، انتظار می رود سایر اوپراتورهای موبایل آمریکا هم پروسه انتشار بسته آپدیت خود را شروع کنند.
تا قبل از پایان سال سیستم عامل اندروید 11 باید برای Galaxy S20 های بیشتری منتشر شود، چون سامسونگ هم در برنامه زمان بندی خود چنین چیزی را مشخص کرده است. هنوز مشخص نیست که برای S20 FE چه اتفاقی میافتد، چون این دستگاه در لیست منتشر شده توسط سامسونگ قرار نداشت.ر

نظرات کاربران در مورد سامسونگ به طور رسمی برنامه زمان بندی انتشار آپدیت اندروید 11 برای خانواده گلکسی S20 را اعلام کرد


* الزامی
* الزامی