تاریخ حدودی معرفی سری جدید گوشی های اپل iPhone 11 مشخص شد

دوشنبه 11 شهریور 1398
موبايل
باید طرفداران اپل کم کم خود را برای معرفی سری جدید آیفون های اپل یعنی سری 11 آماده کنند
به تازگی اعلام شده که اپل در یک مراسم ویژه iPhone 11، iPhone 11 Pro و iPhone 11 Pro Max را در روز نوزدهم شهریور ماه معرفی خواهد کرد. ولی این فقط یک مراسم معرفی است و تاریخ عرضه رسمی هنوز مشخص نشده است.
از طرف دیگر یک منبع معتبر در یکی از بزرگترین اوپراتور های آمریکا اعلام کرده که شهروندان آمریکایی میتوانند از بیست و دوم شهریور ماه، خانواده آیفون 11 را پیش خرید کنند. این یعنی جمعه بعد از مراسم معرفی، این نکته هیچ جای تعجبی ندارد چرا که سال هاست که اپل محصولات جدید خود را به این صورت پیش فروش میکند.

به همین صورت، شایعه شده که این سه آیفون جدید در تاریخ بیست و نهم شهریور ماه و ابتدا در سه کشور عرضه خواهد شد. این یعنی دقیقا یک هفته بعد از شروع فرآیند پیش فروش که البته در این چند سال به سنت اپل تبدیل شده است.
با اینکه نمیتوان به طور کامل به این شایعه اعتماد کرد، ولی به احتمال زیاد همین زمان بندی درست خواهد بود، چرا که اپل همواره سعی داشته زمان بندی سنتی خود را حفظ کند.
تنها نکته ای که عجیب است این است که هر سه اسمارت فون در یک مراسم معرفی خواهند شد، چرا که این کار با رویه دو سال گذشته اپل تضاد دارد. در سال 2018، iPhone XS و XS Max به زمان بندی قبلی اپل وفادار ماندند ولی iPhone XR در مهر ماه به بازار عرضه شد. سال قبل از آن هم iPhone 8 و iPhone 8 Plus در زمان بندی همیشگی عرضه شدند ولی iPhone X در آبان ماه عرضه شد


قیمت به روز و آنلاین انواع گوشی اپل در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد تاریخ حدودی معرفی سری جدید گوشی های اپل iPhone 11 مشخص شد


* الزامی
* الزامی