آیفون های جدید اپل سری 11 در سه ماهه آخر 2019 فروش بسیار خوبی در آمریکا داشته اند.

چهارشنبه 2 بهمن 1398
موبايل
آیفون های اپل یکی از محبوب ترین کادو هایی است که در ایام تعطیلات کریسمس خریداری میشود و معرفی آیفون های جدید در اوایل سه ماهه آخر هر سال هم در این اتفاق نقش مهمی دارد.
آیفون های اپل یکی از محبوب ترین کادو هایی است که در ایام تعطیلات کریسمس خریداری میشود و معرفی آیفون های جدید در اوایل سه ماهه آخر هر سال هم در این اتفاق نقش مهمی دارد. بر اساس گزارشی از سازمان CIRP، 69 درصد از آیفون هایی که در سه ماهه آخر سال گذشته در آمریکا فروخته شد، یکی از سه پرچمدار جدید این کمپانی بودند.
iPhone 11 با فروش 39 درصدی محبوبترین دستگاه بود، در حالیکه iPhone 11 Pro و iPhone 11 Pro Max هر کدام توانستند 15 درصد از این فروش را به خود اختصاص دهند. این اتفاق جالبی است، چرا که iPhone XS Max نسبت به iPhone XS فروش بسیار بهتری داشته است. اینطور که پیداست، بسیاری از کاربرانی که صاحب iPhone X بوده اند، امسال به خرید مدل 11 Pro روی آورده اند.
با توجه به کاهش قیمت iPhone XR به 599 دلار بعد از معرفی سه گانه جدید آیفون 11، امسال هم این دستگاه فروش خوبی داشت و توانست به طور کل 18 درصد از فروش آیفون در فصل آخر سال گذشته را به خود اختصاص دهد.
از آنجاییکه اپل دیگری گزارشی درمورد فروش آیفون های خود ارائه نمیدهد، CIRP از WARP یا همان قیمت خرده فروشی میانگین استفاده میکند تا قیمت میانگین محصول را به دست آورد. این سازمان اندازه گیری کرده که میانگین قیمت محصولات اپل در سه ماه آخر 2019 حدود 809 دلار است که نسبت به 783 دلار سه ماهه سوم 2019، رشد قابل توجهی به نظر میرسد. البته این مقدار کمتر از 839 دلار سه ماهه سوم 2018 است که به خاطر قیمت کمتر iPhone 11 و کاهش قیمت شدیدی iPhone XR است.
این همچنین به معنی بیشتر شدن رغبت کاربران به خرید مدل هایی با حافظه داخلی بیشتر هم میباشد. چرا که دوسوم از خریداران iPhone 11 و 11 Pro به سراغ مدل هایی با حافظه بیشتر از 64 گیگابایتی رفته اند، در حالیکه بیشتر خریداران سایر مدل های آیفون به خرید نسخه پایه بسنده کرده اند.
لازم به ذکر است که اعداد این گزارش بر اساس پرسشنامه های تحلیلگران به دست آمده اند. به طور دقیقتر، این گزارش بر اساس پرسش از 500 مشتری اپل در آمریکا که در فاصله زمانی اکتبر تا دسامبر 2019 یکی از محصولات این کمپانی را خریداری کرده اند، به دست آمده است.


مشاهده لیست قیمت به روز انواع گوشی اپل آیفون در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد آیفون های جدید اپل سری 11 در سه ماهه آخر 2019 فروش بسیار خوبی در آمریکا داشته اند.


ماهانا
1399/11/07 20:4

بیارین ممنون


* الزامی
* الزامی