پنل های گوشی جدید Samsung Galaxy A50 خبر از دوربین سه گانه میدهد

سه‌شنبه 16 بهمن 1397
به تازگی تصویری از شاسی Galaxy A50 در فضای مجازی منتشر شده
به تازگی تصویری از شاسی Galaxy A50 در فضای مجازی منتشر شده و با اینکه شامل هیچ قطعه داخلی ای نمیشود، ولی اطلاعات مهمی را در اختیارمان قرار داده است.
شیار بخش پشتی این شاسی، به اندازه ایست که به راحتی میتوان سه لنز دوربین را در آن جای داد، البته شیار چراغ LED نیز زیر دوربین ها تعبیه شده است. گفته میشود که کیفیت تصویر برداری یکی از این لنز ها 24 مگاپیکسل است و سنسور دیگر یک ماژول سه بعدی ToF است. شیار دیگری در بخش بالایی شاسی دیده میشود که احتمالا متعلق به دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی آن است که در یک بریدگی قطره ای در نمایشگر تعبیه شده است



تنها شیاری که دیده نمیشود، متعلق به سنسور اسکنر اثر انگشت است که این مسئله شایعه استفاده از سنسور زیر نمایشگر را قوت میبخشد.
بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده، A50 از یک باتری عظیم 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد که از طریق یک پورت USB-C شارژ میشود. در کنار شیار شارژر در زیر دستگاه، میتوان حفره متعلق به جک 3.5 میلی متری هدفون را نیز مشاهده کرد.
Samsung Galaxy A50 توسط یک چیپست Exynos 9610 قوت میگیرد که به کمک 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی به راحتی از پس هر پردازشی بر خواهد آمد. این اسمارت فون بر خلاف گوشی های سری Galaxy M به طور پیش فرض از اندروید 9 استفاده خواهد کرد.


مشاهده قیمت به روز انواع گوشی موبایل در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد پنل های گوشی جدید Samsung Galaxy A50 خبر از دوربین سه گانه میدهد


* الزامی
* الزامی