اطلاعات جدیدی از گوشی Samsung Galaxy A50 منتشر شد.

شنبه 15 دی 1397
موبايل
گزارشی آمده، اسمارت فون آینده سامسونگ به نام Galaxy A50 از یک باتری عظیم 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد
همچنین گفته شده که دوربین پشتی آن هم یک لنز 24 مگاپیکسلی خواهد داشت، که البته این لنز، تنها دوربین بدنه پشتی نخواهد بود.
گنجایش باتری این گوشی، جزو نکات مثبت آن محسوب میشود، ولی با اینحال به گنجایش 5000 میلی آمپر ساعتی Galaxy M20 نمیرسد. شایعات همچنین حاکی از آن است که Galaxy A50 از چیپست Exynos 7610 استفاده میکند که متشکل از چهار هسته Cortex-A73 و چهار هسته A53 میباشد. این میان رده از 4 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز استفاده خواهد کرد و سیستم عامل پیش فرض آن هم اندروید پای خواهد بود.

این نکته باعث میشود، مطمئن شویم که این گوشی قبل از پرچمداران سری S10 نخواهد آمد، چرا که همیشه این پرچمداران شرکت هستند که به طور پیش فرض با آخرین نسخه اندروید روانه بازار میشوند. بعد از آن ها نوبت به میان رده ها میرسد که به طور پیش فرض از آخرین نسخه سیستم عامل استفاده کنند و میدانیم که Galaxy A50 هم یکی از این میان رده هاست. با در نظر گرفتن این نکته، میتوان مطمئن بود که تا نیمه اول سال 2019 شاهد رونمایی از این میان رده خواهیم بود، ولی حدس زمان دقیق آن کمی دشوار است!
از آنجاییکه گفته شده سامسونگ قصد دارد تکنولوژی های جدید را به میان رده های خود نیز بیاورد، بنابراین انتظار میرود Galaxy A50 نیز از تکنولوژی شارژ بیسیم و اسکنر انگشت زیر نمایشگر استفاده کند. البته این اسکنر از نوع اوپتیکال خواهد بود، و مانند اعضای خانواده S10 از سنسور اولتراسونیک استفاده نخواهد کرد.

نظرات کاربران در مورد اطلاعات جدیدی از گوشی Samsung Galaxy A50 منتشر شد.


* الزامی
* الزامی