گوشی جدید Galaxy A50 سامسونگ از 6 گیگابایت رم استفاده خواهد کرد.

چهارشنبه 3 بهمن 1397
موبايل
سامسونگ قول اعمال تغییرات زیادی در سری میان رده های M و A داده و اولین نشانه های این تغییرات نیز در Galaxy A50 دیده میشود
این اسمارت فون به تازگی مجوز های Wi-Fi را دریافت کرده و امروز هم نتایج امتیاز در پایگاه داده Geekbench منسوب به این میان رده منتشر شده که نشان دهنده حافظه رم 6 گیگابایتی آن است.
جالب است بدانید که این اولین بار نیست که این دستگاه در Geekbench دیده میشود. ماه گذشته نیز Galaxy A50 با شماره مدلی متفاوت برای بازاری متفاوت طراحی شده بود که از 4 گیگابایت رم استفاده میکرد و ظاهرا چیپست آن نیز Exynos 9610 بود.
لیست جدید هم تفاوت چندانی با لیست قبلی ندارد و تنها حافظه رم آن افزایش یافته که باعث شده امتیاز چند هسته ای آن اندکی بالا برود.
تا کنون، این موثق ترین منبعی بوده که از Galaxy A50 خبری منتشر کرده است. البته برخی شایعات تایید نشده حاکی از آن است که این میان رده از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و دوربین اصلی 24 مگاپیکسلی استفاده میکند. برخی دیگر نیز معتقدند که امکان استفاده از شارژ بیسیم و اسکنر انگشت زیر نمایشگر نیز در این میان رده ها زیاد است.



نظرات کاربران در مورد گوشی جدید Galaxy A50 سامسونگ از 6 گیگابایت رم استفاده خواهد کرد.


نصرالله رجبی
1397/11/04 12:42

گوشی بیسیار خوبی هست


مهدی
1398/03/28 15:39

گوشی بدرد نخوریه اصلا نخرید گوشی های هواوی بخرید معایب:۱ اثرانگشت بسیار ضعیف و بدرد نخور ۲ دربرخی مواقع صقحه پرپر میزند ۳گوشی در بیشتر مواقع انقدر گرم میشودکه دست رامی سوزاند ۴ صدای گوشی خیلی خیلی ضعیف است ۵ آنتن دهی ضعیف ۶ در بعضی مواقع اینترنت از ۴gبه e سوییچ میشود ۷خود به خود ری استارت میشود ۸ برای چند نفر مانند خودم خاموش شد دیگه روشن نشد ۹ ارزش نداره وپولتان راهدر میدهید ۱۰غیره... ۱۰۰:همه چیزش


* الزامی
* الزامی