گوشی‌های میت 10 و میت 10پلاس هوآوی به پردازنده پرقدرت کایرین 970 مجهز خواهند بود

دوشنبه 13 شهریور 1396
موبايل
کمپانی هوآوی روز گذشته از نسل جدید پردازنده های خود به نام کایرین 970 رونمایی کرد
هوآوی اعلام کرد که این پردازنده پرقدرت در گوشی های پرچمدار این شرکت یعنی میت 10 و میت 10 پلاس جای خواهد گرفت. بر اساس آخرین گزارش ها، هوآوی قصد دارد تا طی کنفرانسی اختصاصی در شهر مونیخ آلمان در تاریخ 16 اکتبر از گوشی های جدید خود رونمایی کند. گفته می شود که این دو گوشی به نمایشگر بدون حاشیه لبه به لبه مجهز خواهند بود و چیزی از گلکسی اس 8، گلکسی نوت 8، ال جی وی 30 و حتی آیفون 8 اپل کم نخواهند داشت.
در خصوص پردازنده مذکور نیز باید گفت که این چیپست در حال حاضر، عنوان قوی‌ترین پردازنده اختصاصی هوآوی را را با خود یدک می کشد و مبتنی بر فناوری ساخت 10 نانومتری تولید شده است. همچنین، کایرین 970 از موتور پردازشی شبکه نورونی برای ارتقای قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی بهره خواهد برد. این چیپست از قابلیت پشتیبانی از سیستم دوربین دوگانه مجهز به سنسورهای مونوکروم و رنگی برخوردار است.
همچنین این چیپست قدرتمند به پردازنده سیگنال تصویری جدید مجهز شده که می تواند سرعت بیشتری در عکاسی را برای دوربین و گوشی و همچنین ثبت عکس های واضح تر به ارمغان بیاورد. گفتنی است این پردازنده از قدرت شناسایی تصویری سریع تری نسبت به مدل های قبلی برخوردار است.
قیمت به روز گوشیهای هوآوی را اینجا ببینید

نظرات کاربران در مورد گوشی‌های میت 10 و میت 10پلاس هوآوی به پردازنده پرقدرت کایرین 970 مجهز خواهند بود


* الزامی
* الزامی