هوآوی میت 10 پرو به نماشیگر بدون حاشیه مجهز خواهد بود

چهارشنبه 1 شهریور 1396
موبايل
تا به امروز، اطلاعات زیادی در خصوص این گوشی به بیرون درز کرده
کمپانی هوآوی قصد دارد تا در 16 اکتبر با برگزاری کنفرانسی در شهر مونیخ آلمان، از پرچمدار 2017 سری میت خود به نام میت 10 رونمایی کند و از این رو، اخیرا تیزر ویدیوییی مربوط به این گوشی را نیز در فضای مجازی منتشر کرده است.
تا به امروز، اطلاعات زیادی در خصوص این گوشی به بیرون درز کرده که از میان آن ها می توان به پردازنده کایرین 970 و نمایشگر EntireViews که در واقع، نمایشگری تقریبا بدون حاشیه خواهد بود. اشاره کرد. اما به نظر می رسد که مدل اصلی میت 10 از طراحی بدون حاشیه برخوردار نخواهد بود زیرا امروز اطلاعاتی از وب سایت های چینی منتشر شده که در آن ادعا می شود تنها مدل میت 10 پرو به نمایشگر بدون حاشیه بهره خواهد برد.
این منبع خبری عنوان کرده که میت 10 همانند پرچمدار سال گذشته یعنی میت 9 از نمایشگری معمولی برخوردار خواهد بود. البته این اقدام چندان هم از سوی این شرکت چینی دور از ذهن نبود چرا که اگر خاطرتان باشد هوآوی در سال گذشته، علاوه بر مدل اصلی میت 9، از سه مدل دیگر نیز رونمایی کرد که در میان آن ها مدل میت 9 پرو نیز مشاهده می شد.  همچنین، شنیده ها حاکی از آن است که سنسور اثر انگشت در میت 10 پرو به قسمت پشتی دستگاه منتقل خواهد شد تا از این طریق، مشکلی در بدون حاشیه کردن نمایشگر بوجود نیاید.

نظرات کاربران در مورد هوآوی میت 10 پرو به نماشیگر بدون حاشیه مجهز خواهد بود


* الزامی
* الزامی