هوآوی از گوشی های میت 10 پرو و میت 10 پورشه دیزاین رونمایی کرد

دوشنبه 24 مهر 1396
موبايل
هواوی امشب در جریان کنفرانسی اختصاصی، از پرچمداران جدید خود به نام های میت 10 پرو و میت 10 پورشه دیزاین رونمایی کرد
میت 10 پرو را می توان اسمارت فونی زیبا، پرقدرت و مجهز به دوربین دوگانه پیشرفته دانست که از فناوری هوش مصنوعی نیز بهره می برد.
به همراه این گوشی، هوآوی از نسخه پورشه دیزاین میت 10 خود نیز پرده برداشت که از سخت افزاری پیشرفته و بدنه ای شکیل‌تر برخوردار است. اما در رابطه با میت 10 پرو باید گفت که این گوشی از نمایشگر 6 اینچی امولد با رزولوشن 1080 در 2160 و نسبت ابعاد 18:9 بهره می برد و تراکم پیکسل آن نیز برابر با 402ppi عنوان شده است.
حاشیه این نمایشگر به حداقل رسیده و از HDR10 نیز پشتیبانی می کند
به گفته هوآوی، نمایشگر میت 10 پرو قادر به پوشش 112 درصد از فضای رنگ NTSC است که می تواند تجربه متفاوتی از تماشای محتواها را برای کاربران به ارمغان آورد. این گوشی از بدنه ای تمام شیشه ای بهره می برد که زیبایی خاصی را به آن بخشیده است.
دوربین این گوشی توسط شرکت لایکا طراحی شده و به دو سنسور 12 مگاپیکسلی رنگی و 20 مگاپیکسلی مونوکروم مجهز شده است. سنسور نخست به قابلیت لرزشگیر اپتیکال مجهز شده و گشودگی دریافراگم آن نیز برابر با f/1.6 عنوان شده است. نرم افزار این دوربین به قابلیت هوش مصنوعی مجهز شده که قادر است با توجه به صحنه، بهترین تنظیمات را اعمال کند. همچنین، هوش مصنوعی این نرم افزار، قابلیت تشخیص حرکت و زوم دیجیتال را نیز برای این دوربین به دنبال خواهد داشت.


هوآوی در میت 10 پرو از پردازنده کایرین 970 و تراشه گرافیکی Mali-G72 استفاده کرده که گفته می شود عملکرد این پردازنده، نسبت به مدل های قبلی حدود 40 درصد ارتقا یافته است. این پردازنده مبتنی بر لیتوگرافی 10 نانومتری طراحی شده و از مصرف انرژی کمی نیز برخوردار است.
این گوشی همچنین، به سیستم عامل اندروید 8 اوریو و رابط کاربری EMUI 8.0 مجهز شده است. قابلیت Smart Screen تعبیه شده در این رابط، امکان اجرای دو اپلیکیشن را برای کاربر فراهم می کند. علاوه بر این، می توان گوشی را از طریق کابل، به یک مانیتور وصل و آن را به یک کامپیوتر تبدیل کرد.
ظرفیت باتری این گوشی برابر با 4000 میلی آمپر ساعت عنوان شده که البته از فناوری شارژ سریع نیز بهره می برد.
میت 10 پرو برخلاف میت 10، در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است، اما جک 3.5 میلیمتری هدفون دیگر جایی در این اسمارت فون ندارد. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 6 گیگابایتی برای مدل پایه اشاره کرد. گفتنی است مدل پورشه دیزاین نیز به حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 6 گیگابایتی مجهز شده است. عرضه این دو گوشی از اواسط ماه نوامبر آغاز خواهد شد. قرار است میت 10 پرو با قیمت 800 یورو و مدل پورشه دیزاین با قیمت 1400 دلار به فروش برسد



هوآوی میت 10 پرو هوآوی میت 10 پرو

تصاویر میت 10 پورش دیزاین:



نظرات کاربران در مورد هوآوی از گوشی های میت 10 پرو و میت 10 پورشه دیزاین رونمایی کرد


* الزامی
* الزامی