سامسونگ تصویری از نسخه برنزی Galaxy Note20 Ultra را فاش کرد

چهارشنبه 18 تیر 1399
موبايل
کمپانی سامسونگ به طور تصادفی عکس هایی از Galaxy Note20 Ultra را پست کرد که حالا می توانیم با طراحی پرچمداران آتی این کمپانی آشنا شویم.
کمپانی سامسونگ به طور تصادفی عکس هایی از Galaxy Note20 Ultra را پست کرد که حالا می توانیم با طراحی پرچمداران آتی این کمپانی آشنا شویم. این تصویر که در ابتدا توسط صفحه یوتیوب روسی Techno Harry رویت شده، به صورت سهوی در وبسایت رسمی سامسونگ در کشور اوکراین منتشر شده است. نکته جالب اینجاست که این عکس ها در انتهای صفحه Galaxy Note8 در این وبسایت پست شده بود.
تصویری که در این وبسایت منتشر شده نام Mystic Bronze دارد و به راحتی ساختمان دوربین سه گانه دستگاه را نشان می دهد. این رنگ ما را به یاد رنگ "مسی متالیک" Note9 می اندازد.
چندی پیش گزارشات مختلفی در رابطه با سه گانه بودن ساختمان دوربین نوت20 به دستمان رسیده بود و حالا این تصاویر طراحی بخش پشتی پرچمداران آتی سامسونگ را تایید می کند. همانطور که مشاهده می کنید، سه لنز دوربین به صورت عمودی در سمت چپ دستگاه قرار گرفته و طرف دیگر هم سنسور های دیگر و فلش LED قرار گرفته است. ساختمان دوربین مستطیل شکل اندکی از بدنه بیرون زده ولی با این وجود طراحی ماژول ها اندکی تغییر کرده است. هر لنز دوربین حلقه خاص خود را دارد که به رنگ برنزی آمده. با این وجود رنگ های دیگر این دستگاه باید بسیار هیجان انگیز باشد.
ظاهرا طراحی قلم S Pen تغییر چندانی نداشته است. همچنین می توان دید که دکمه های پاور و صدا دوباره به جای قبلی خود برگشته اند. این نکته مثبتی است چون تغییر مکان دکمه پاور به سمت راست در Note10 و Note10 + Plus چندان مورد استقبال واقع نشده بود.
گفته شده که سری پرچمداران Galaxy Note 20 ماه آینده و به صورت آنلاین معرفی خواهد شد و البته در کنار آن از Galaxy Z Flip 5G و Galaxy Fold 2 و Galaxy Tab S7 هم رونمایی خواهد شد.


مشاهده لیست قیمت به روز انواع گوشی های موبایل در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد سامسونگ تصویری از نسخه برنزی Galaxy Note20 Ultra را فاش کرد


* الزامی
* الزامی