با بهترین گوشی های موبایل سال 2020 آشنا شوید.

چهارشنبه 3 دی 1399
موبايل
به آخر سال رسیده ایم حالا زمان مشخص کردن بهترین اسمارت فون های سال رسیده.
به آخر سال رسیده ایم حالا زمان مشخص کردن بهترین گوشی موبایل  سال رسیده. در ادامه همه گوشی  هایی که در هر دسته بندی بیشترین رای را توسط کاربران گرفته اند، مشخص می کنیم تا بفهمیم از نگاه شما، بهترین گوشی در هر دسته کدام است.

بهترین گوشی  پرچمدار سال: Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G

رتبه اول و برنده بهترین پرچمدار امسال به Galaxy Note20 Ultra 5G تعلق می گیرد که با فاصله زیادی برنده رقابت شد. جالب اینجاست که پدر این دستگاه یعنی Note10 + Plus در سال 2019 و نسل قبلی یعنی Note 9 هم در سال 2018 برنده این رقابت شده بود. این پیروزی پشت سر هم اصلا تصادفی نیست، چرا که اسمارت فون های سری Note ثابت کرده اند که بهترین دستگاه بازار هستند. به همین خاطر است که اخبار در رابطه با توقف تولید این سری، خبری بسیار مهم است.
بعد از گلکسی نوت کره ای ها، این iPhone 12 Pro Max اپل است که در جایگاه دوم قرار می گیرد. iPhone 11 Pro Max در رقابت سال گذشته با تفاوت اندکی جایگاه دوم را از دست داد، بنابراین به نظر می رسد نایب قهرمانی آیفون 12 در رقابت امسال یک موفقیت است.

بهترین قاتل پرچمدار 2020: Samsung Galaxy S20 FE 5G

ماجرای امسال شبیه به فیلم ها و رمان های قدیمی است، جایی که یک Galaxy پادشاه دنیای اسمارت فون هاست و برادرش نقشه به قتل او می کشد. این داستان برای Samsung Galaxy S20 FE 5G صدق می کند. دستگاهی که به وضوح نشان می دهد که کاربران نسبت به تقابل چیپست های اسنپدراگون و Exynos چه حسی دارند. این دستگاه برنده هم شده، چرا که به راستی اسمارت فونی عالی است. به هر حال این دستگاه جایزه بهترین قاتل پرچمدار در سال 2020 را ازآن خود کرده است.
رتبه دوم به OnePlus 8T تعقل گرفته و برای کسب آن با برندهای بسیار بزرگی هم رقابت کرده است. OnePlus 8 Pro نتوانست به دو اسمارت فون برتر بخش پرچمدار برسد، ولی 8T یکی از بهترین قاتلان پرچمدار در سال 2020 است.

بهترین دوربین 2020: Huawei Mate 40 Pro

کمپانی هواوی چند وقتی است که در این حوزه، بهترین اسمارت فون های دنیا را روانه بازار می کند بنابراین تعجبی ندارد که Huawei Mate 40 Pro برنده این رقابت شود. سنسورهای Sony، با دانش Leica و مهندسی هوآوی ادغام شده تا ترکیبی برنده و بی نظیر ایجاد کند. بسیار حیف است که سیاست های کشورهای آمریکا و چین در سال 2020 به گونه ای است که از درخشش بیشتر این اسمارت فون جلوگیری کرده است.
رتبه دوم در این رده بندی هم متعلق به Samsung Galaxy Note20 Ultra 5G است. این دستگاه بهترین دوربین دنیا را ندارد ولی با فاصله اندکی در رتبه دوم قرار گرفته است. این دستگاه با فاصله کمی iPhone 12 Pro Max را پشت سر گذاشته که پیروزی دیگری در برابر محصولات اپل محسوب می شود.

بهترین میان رده 2020: Poco X3 NFC

ژانویه امسال شرکت Poco استقلال خود را اعلام کرد و حوزه ای که زمان شیائومی تصرف کرده بود را ازآن خود کرد. حالا Poco X3 NFC بهترین میان رده سال است، مقامی که در گذشته به Redmi Note تعقل داشت. در واقع امسال دستگاه های ردمی به سختی رتبه چهارم را به دست آوردند و این یعنی Poco حالا بازاری را تصرف کرده که در گذشته در اختیار برند مادرش بوده است.
Samsung Galaxy A51 با فاصله اندکی در رتبه دوم قرار گرفته است. این یعنی برخلاف A70 که با فاصله زیادی دوم شده بود، یک پیشرفت را شاهد هستیم.

بهترین گوشی  اقتصادی 5G سال 2020: OnePlus Nord

حرکت قمار گونه ای بود ولی به موفقیت رسید. OnePlus Nord دومین میان رده این شرکت است، در حالیکه اولین میان رده به هیچ موفقیتی نرسیده بود. Nord امسال با فاصله ای بسیار زیاد برنده این دسته بندی شد و این یعنی شعار "یه جا نشین" این شرکت همواره متعلق به پرچمداران نیست.
Xiaomi Mi 10T Lite 5G هم یک میان رده بسیار توانا ست که چند ماه از معرفی آن می گذرد. این دستگاه با قدرت برادر خود یعنی Mi 10 Lite 5G را پشت سر گذاشت و از Galaxy A51 5G هم پیشی گرفت تا دومین گوشی اقتصادی محبوب بهره مند از 5G امسال باشد.
بهترین  گوشی گیمینگ 2020: Asus ROG Phone 3 ZS661KS

اگر خبرها را دنبال کرده باشید حتما می دانید که هفته گذشته ROG Phone 3   به عنوان بهترین اسمارت فون گیمینگ بازار مشخص شد و از طرف دیگر LG Wing 5G هم اسمارت فون سنت شکن سال 2020 لقب گرفت.



مشاهده لیست قیمت به روز انواع گوشی های موبایل در بازار ایران





نظرات کاربران در مورد با بهترین گوشی های موبایل سال 2020 آشنا شوید.


* الزامی
* الزامی