سامسونگ نیمه دوم 2020 از Galaxy Note20 و Galaxy Fold 2 رونمایی خواهد کرد

یک‌شنبه 14 اردیبهشت 1399
موبايل
با توجه به اتفاقاتی که امسال افتاد، بسیار خوب است که بشنویم دستگاهی که منتظرش بودیم در موعد مقرر خود رونمایی می شود،
با توجه به اتفاقاتی که امسال افتاد، بسیار خوب است که بشنویم دستگاهی که منتظرش بودیم در موعد مقرر خود رونمایی می شود، چه به دنبال اسمارت فون مورد علاقه خود باشیم چه به خاطر علاقه به تکنولوژی آن را دنبال کنیم. بنابراین مفتخریم اعلام کنیم که سامسونگ معرفی سری Galaxy Note20 و Galaxy Fold 2 را برای نیمه دوم امسال تایید کرد. اگرچه تاییدیه این شرکت اندکی مبهم به نظر می رسد.
برای نیمه دوم سال جاری، با توجه به اتفاقات و بحرانی که رخ داد، پیش بینی می شود کمپانی های مختلف محصولات خود را با سرعت بیشتری روانه بازار کنند تا کمبود نیمه اول سال را جبران کنند. کمپانی ما هم محصولات جدیدی به دسته اسمارت فون های پریمیوم اضافه خواهد کرد که از جمله آن ها می توان به معرفی مدل های جدید Note و انعطاف پذیر اشاره کرد.
اگر به خاطر بحران کرونا نبود، این بیانیه چندان اهمیت خاصی نداشت، اما حالا با شرایط متفاوتی روبرو هستیم. شایعات راجع به سر موعد بودن معرفی اسمارت فون های سامسونگ صحیح است و احتمالا می توانیم با اطمینان اعلام کنیم که Galaxy Note20 و Galaxy Fold 2 در شهریور یا مهر امسال معرفی خواهند شد.
می توان گفت که این نشانه ثبات کمپانی است، چرا که حالا با این بحران جهانی هم سامسونگ قصد دارد محصولاتی که همه انتظارش دارند را معرفی کند.


مشاهده لیست قیمت به روز گوشی های سامسونگ در بازار ایارن

نظرات کاربران در مورد سامسونگ نیمه دوم 2020 از Galaxy Note20 و Galaxy Fold 2 رونمایی خواهد کرد


* الزامی
* الزامی