گوشی سامسونگ Galaxy Note 20 + Plus دوربین 108 مگاپیکسلی با زوم 50 برابری خواهد داشت

شنبه 17 خرداد 1399
موبايل
انتظار می رود که تا ماه های آینده کمپانی سامسونگ از سری پرچمداران گلکسی نوت 20 رونمایی کند
انتظار می رود که تا ماه های آینده کمپانی سامسونگ از سری پرچمداران Galaxy Note 20 رونمایی کند و از این روز شایعات و اخبار پیرامون این دستگاه ها بسیار داغ شده اند. بنابر پستی که IceUniverse در توییتر و Wiebo منتشر کرده، Galaxy Note20 + Plus یک سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی خواهد داشت و سنسور ToF هم جای خود را به یک فوکوس لیزری داده است که به دوربین اصلی کمک می کند.
این سنسور با اندازه 1/1.33 اینچی اش از نوع Bright HM1 ساخت خود سامسونگ است، یعنی دقیقا همان سنسوری که در Galaxy S20 Ultra استفاده شده بود. فوکوس لیزری جدیدی هم در این ساختمان دوربین تعبیه شده که به کمک دوربین اصلی می آید و به جای سنسور ToF قدیمی، برای تحلیل و آنالیز پس زمینه و سوژه کاربرد دارد.
سنسوری که پشت لنز فوق عریض تعبیه شده هم کیفیت 12 مگاپیکسلی داشته و ISOCELL Fast 2L3 نام دارد که اندازه ای 1/2.55 اینچی داشته و از PDAF هم برخوردار است. بنابر شایعات، یک لنز تله فوتو پریسکوپ هم در این مجموعه وجود خواهد داشت که سنسوری 13 مگاپیکسلی Slim 3M5 سامسونگ است. نکته جالب اینجاست که اعداد رسمی اندازه این سنسور را 1/3 اینچ اعلام می کنند ولی IceUniverse مدعی است که اندازه این سنسور 1/3.4 اینچ خواهد بود. با سنسوری کوچکتر نسبت به S20 Ultra، احتمالا حداکثر قدرت زوم این دستگاه 50 برابر خواهد بود و به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد زوم 100 برابری را منحصر به اولترا کند.
چندی پیش هم در گزارشی مشخص شد که Galaxy Note20 + Plus از چیپست جدید Exynos 992 استفاده می کند که با پروسه 5 نانومتری تولید می شود و همچنین رندر های CAD این دستگاه هم در فضای مجازی منتشر شده تا ایده بهتری از نوت های بعدی به دستمان برسد.


مشاهده بهترین قیمت گوشی های سامسونگ در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد گوشی سامسونگ Galaxy Note 20 + Plus دوربین 108 مگاپیکسلی با زوم 50 برابری خواهد داشت


* الزامی
* الزامی